|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

با حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و هیأت همراه و همچنین تعدادی از مدیران صنعت آب و برق و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تجلیل و بزرگداشت جامعه ایثارگران(جانبازان، خانواده معظم شهدا، آزادگان و رزمندگان) خانواده صنعت آب و برق این استان، روز چهارشنبه 30 تیرماه، در تالار لاله شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت اب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم، ابتدا مهندس لطفی، رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق و مدیرعامل آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن خیرمقدم و اظهار خرسندی از حضور مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، مشاوران مدیران عامل شرکت های تابعه وزارت نیرو در امور ایثارگران و دیگر مسئولان ستادی وزارت نیرو در این استان و با اشاره به اهمیت و جایگاه خانواده ایثارگران در مجموعه وزارت نیرو و تأکیداتی که مقام عالی وزارت و مدیران عامل شرکت های مادرتخصصی در این زمینه داشته اند، گزارشی از منابع آبی و طرح های بخش آب استان ارایه و در ادامه، توضیحاتی در خصوص جامعه ایثارگر صنعت آب و برق استان، بیان داشت و گفت: بالغ بر تعداد 277 نفر ایثارگر در صنعت آب و برق استان مشغول به کار هستند که آمار بالایی به نسبت کل کارکنان این صنعت است و این موضوع مایه مسرت و مباهات و امیدواری است.

وی اظهار داشت: در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، حدود 91 پست سازمانی تعریف شده که قریب 35 نفر از ایثارگران در این پست ها مشغول به خدمت اند و همچنین از 30 پست مدیریتی، حدود 28 درصد آنرا ایثارگران عزیز بر عهده دارند.

رییس شورای هماهنگی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد، با تأکید بر اکرام و تجلیل از ایثارگران، بیان داشت: بزرگداشت و تکریم این عزیزان را برای خودمان تکلیفی الهی و انسانی می دانیم و همواره تلاش کرده ایم تا مصوبات و ابلاغات مربوط به این عزیزان در سریع ترین زمان و بهترین شرایط ممکن اجرا شود.

در ادامه، آقای مرادی، مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، ضمن تقدیر از شرکت های تابعه وزارت نیرو در استان کهگیلویه و بویراحمد، برای برگزاری این مراسم و همچنین از حضور پررنگ و صمیمانه ایثارگران عزیز در این جلسه، به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) درباره شاخص های انقلابی بودن اشاره کرد و گفت: سرلوحه کارمان، منویات و فرمایشات مقام عظمای ولایت است و باید ابراز خرسندی و امیدواری کنیم که انشالله با معیارهایی که ایشان فرموده اند، آحاد مردم، انقلابی اند و شما عزیزان ایثارگر، در این زمینه، مسئولیتی خطیر دارید، چرا که باید به عنوان نماینده و الگوی ارزشی و انقلابی مطرح باشید و عمل کنید.

آقای مرادی، با اظهار اینکه ایثارگران، پتانسیل و ظرفیت بالایی در سطوح مدیریتی و کارشناسی دارند، گفت: در مقطع کنونی، نیاز به کمک ایثارگران عزیز و ایفای نقش بیشتر و پررنگ تر در دستگاههای خودشان و همراهی با مدیران عامل خود، بیشتر از قبل احساس می شود و امیدواریم که این موضوع مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

وی، افزود: در مناسبت هایی که در طول سال وجود دارد، مشاوران مدیران عامل شرکت های تابعه وزارت نیرو در سطح استانها، باید نقش بیشتر و اثرگذارتری ایفا کنند و انشالله در روزهایی که مناسبتی وجود دارد، در راستای حفظ ارزشهای انقلاب و اسلام و گسترش و درونی کردن این ارزشها و فرهنگ شهادت و ایثار، برنامه های درخور و ارزشمندی انجام گیرد که یکی از این مناسبتها، روز شهید است که 22 اسفندماه هر سال به نام روز شهید نامیده می شود و امیدواریم برنامه های خوب و موثری در این روز تنظیم و برگزار شود.

وی، اظهار داشت: نامگذاری اماکن و تأسیسات، به نام شهدا، کمترین کاری است که می توانیم برای حفظ نام و یاد شهدا انجام دهیم و در همین جا تقاضا دارم تا این موضوع را در اولویت قرار دهید.

سپس، معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد که خود، از جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس است، ضمن تقدیر از مدیران ستادی وزارت نیرو و شرکت های تابعه آن، بخاطر مسئولیت پذیری شان و حضور در این مراسم، با ذکر خاطراتی از دوران اسارتش، به نکاتی اشاره کرد و گفت: دوران اسارت یک دانشگاه بود و به برکت وجود افرادی همچون مرحوم ابوترابی عزیز، بسیاری از تحولات و تغییرات مثبت در میان همه اسرا بوجود آمد که امروزه ثمره آنها را در کالبد انقلاب و نظام می بینیم.

حاج فتاح محمدی، افزود: شهید آمیزه ای از سه عنصر آرمان، عمل و ایثار است که به واسطه آرمان، شهید، توان و قدرت پیدا می کند تا به سمت ایثار حرکت کرده و عمل نیز کمک می کند تا به آن ایثار دست پیدا کند.

وی، اظهار داشت: خوشبختانه ایثارگران صنعت آب و برق استان، به عنوان کسانی که در گذشته در جبهه و امروز در خط جهاد اکبر می جنگند، توانسته اند مسیر روشن انقلاب و امام را دریابند و ادامه دهند و انشالله حضور و خدمت گذاری شما عزیزان در همه مسایل کشوری می تواند پشتیبانی عظیم برای رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و سایر مسئولان نظام باشد.

شایان ذکر است که در بخشی از این مراسم، پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد، توسط آقای بامداد، مشاور وی در امور ایثارگران استان، خطاب به جمع حاضر قرائت شد.

در پایان و پس از ارائه سخنرانی سایر سخنرانان این مراسم، نشست پرسش و پاسخ، با حضور جانشین مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و همچنین، مشاوران مدیران عامل شرکت های تابعه وزارت نیرو، برگزار و ایثارگران حاضر در جلسه، سوالات و درخواست هایشان را بیان داشته و پاسخ های لازم را نیز دریافت کردند.

کد خبر: 350
  تاریخ خبر : 1395/04/30
 مسئول روابط عمومی
 995
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 13
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 1,518
  • بازدید دیروز : 1,842
  • کل بازدید : 1,989,624
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/04 13:47:59
  • شناسه IP شما : 18.222.184.162

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :