|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری مراسم جشن اعیاد شعبانیه در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد اقمار محمدی، (امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام سجاد(ع))، مراسم جشنی با حضور مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در نمازخانه این شرکت برگزار و برنامه سخنرانی و مداحی و همچنین تقدیم هدایایی به قید قرعه، اجرا شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1402/11/25

برگزاری جلسه شورای فرهنگی دینی منطقه پنجم وزارت نیرو

جلسه انسجام بخشی شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان و پنجمین نشست اعضای شورای فرهنگی دینی منطقه پنجم شرکت مدیریت منابع آب ایران به میزبانی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، مشاور وزیر و رییس امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و مدیران عامل صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد و همچنین مسئولان شورای فرهنگی و دینی منطقه پنجم در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی یاسوج، برگزار شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1402/07/29

برگزاری مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت سالروز میلاد فرخنده پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، مراسم جشنی با حضور مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و با انجام سخنرانی و مداحی در نمازخانه این شرکت، برگزار شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1402/07/10

برگزاری مراسم افتتاحیه صعود سراسری کوهنوردان وزارت نیرو به رشته کوه دنا

مراسم افتتاحیه صعود سراسری کوهنوردان وزارت نیرو به قله برف کرمو دنا شب گذشته با حضور برخی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر سیسخت، برگزار شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1402/06/06

صعود سراسری کوهنوردی وزارت نیرو به رشته کوه دنا

به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، برنامه صعود سراسری کوهنوردان مجموعه وزارت نیرو و شرکت های تابعه آن به قله برف کرمو که یکی از قلل مرتفع رشته کوه دنا می باشد، روز ششم شهریورماه انجام خواهد گرفت.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1402/06/05

آغاز به کار میز خدمت وزارت نیرو در کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به استان کهگیلویه و بویراحمد، در قالب طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی، میز خدمت ستاد ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت نیرو و شرکت های تابعه کشوری و استانی، در شهر یاسوج در محل سالن ورزشی شرکت توزیع نیروی برق استان، آغاز به کار کرد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1402/04/25

برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت نیمه شعبان و سالروز میلاد حضرت ولیعصر(عج)، مراسم جشنی با حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و برخی دیگر از مهمانان، در سالن ورزشی این شرکت، برگزار و برنامه های متنوعی اجرا شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/12/16

تخریب ساختمان غیرمجاز در بستر آبراهه فصلی در شهر گچساران

در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی و جلوگیری از ساخت و ساز و تصرفات غیرمجاز، عملیات تخریب ساختمان متعلق به شهرداری گچساران که به صورت غیرمجاز در بستر آبراهه فصلی شهر گچساران ساخته شده بود، توسط شرکت آب منطقه ای و بر اساس دستور قضایی، آغاز شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/12/16

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان و خانواده ایثارگر شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت اعیاد مبارک شعبانبه و تجلیل از کارکنان جانباز و ایثارگر شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، مراسمی با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران و کارکنان، در نمازخانه این شرکت، برگزار شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/12/08

برگزاری جشن جشن میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت روز زن در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن و گرامیداشت مقام مادر، مراسم جشنی با حضور کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در نمازخانه این شرکت، برگزار شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/10/25

در حوزه های فرهنگی باید کار تخصصی انجام دهیم

دبیر شورای فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران با حضور در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل و اعضای شورای فرهنگی این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/06/02

حضور دبیر شورای فرهنگی شرکت مدیریت منابع اب ایران در گلزار شهدای یاسوج

به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و تجدید بیعت با شهدا، دبیر شورای فرهنگی شرکت مدیریت منابع آب ایران به همراه مدیرعامل و تعدادی از مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در گلزار شهدای شهر یاسوج حضور یافته و با اهدای گل از مقام شامخ شهید و شهدا تجلیل کردند.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/06/02

برگزاری مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت میلاد امام رضا(ع)، مراسم جشنی با حضور کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و با انجام سخنرانی و مداحی در نمازخانه این شرکت، برگزار شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/03/21

حضور کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره)

کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در قالب کاروان زیارتی، در مراسم سالروز رحلت امام خمینی(ره)، حضور یافتند.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/03/16

برگزاری جلسه شورای فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

جلسه شورای فرهنگی و دینی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبودی رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان، برگزار و امام جماعت سابق این شرکت، تکریم و امام جماعت جدید نیز معارفه شدند.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/02/28

مهلت ارسال اثر به جشنواره ملی نقاشی آب تمدید شد

دبیرخانه جشنواره ملی نقاشی آب اعلام کرد: مهلت ارسال آثار به این دوره جشنواره تا بیست و دوم خردادماه تمدید شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/02/25

حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در مراسم روز قدس

به مناسبت گرامیداشت روز قدس و اعلام همبستگی با مردم فلسطین، همراه با سایر اقشار مردم، مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد نیز در مراسم راهپیمایی این روز که در یاسوج برگزار شد، شرکت کردند.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/02/09

برگزاری محفل انس با قران با حضور کارکنان صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت ماه مبارک رمضان و بهره مندی از برکات معنوی این ماه، محفل انس با قران، با حضور مدیران و کارکنان صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد و خانواده های آنها و همچنین با اجرای برنامه توسط قاریان و حافظان قرآنی استانی و کشوری در حسینیه امام علی(ع) یاسوج، برگزار شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1401/02/07

تجلیل از فرزندان شهید شاغل در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد، از فرزندان شهید شاغل در شرکت آب منطقه ای استان، با اهدای لوح، تجلیل به عمل آمد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1400/11/24

حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در مراسم غبارروبی گلزار شهدا

مدیرعامل، مدیران و تعدادی از کارکنان و همچنین امام جماعت شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر یاسوج، در مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مبارک شهدا، شرکت کردند.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1400/11/21

اهدای خون توسط تعدادی از کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و شرکت در امر خیرخواهانه و نوعدوستانه اهدای خون، تعدادی از کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در سازمان انتقال خون یاسوج، در این امر مهم شرکت کردند.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1400/11/20

برگزاری جشن میلاد حضرت زهرا(س) و روز زن در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، مراسم جشنی با حضور کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در نمازخانه این شرکت برگزار شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1400/11/03
مسابقه بزرگ آنلاین کتاب‌خوانی (غدیر)

مسابقه بزرگ آنلاین کتابخوانی غدیر ویژه تمامی علاقه مندان به کتاب و مسابقه کتابخوانی ( شامل پرسنل و خانواده محترم صنعت آب وبرق استان کهگیلوی

مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی« غدیر» با محور کتاب « تجلی نور در کلام حضرت رسول(ص)» به مناسبت دهه مبارک امامت و ولایت، با همت شورای فرهنگی و همکاری واحد انفور ماتیک شرکت آب منطقه ای کهگیلویه وبویر احمد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1399/05/15
مسابقه کتابخوانی با عنوان « تابستان با کتاب » برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی با عنوان « تابستان با کتاب » برگزار می شود

مسابقه کتاب خوانی با عنوان « تابستان با کتاب » با محوریت کتاب « نماز مفتاح الجنه » نوشته جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ ابوالحسن رئوف ، بصورت اینترنتی برگزار می شود.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1399/05/15

پیام تبریک مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، طی پیامی ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1399/01/09

اهدای خون توسط مدیرعامل و کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل و تعدادی از کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در سازمان انتقال خون یاسوج، در راستای انجام اقدام خداپسندانه و انسان دوستانه، بخشی از خون خود را اهدا کردند.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1398/12/14

تجلیل از بانوان شاغل در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، مراسم جشنی در نمازخانه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از بانوان شاغل در این شرکت، تجلیل شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1398/11/27

پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت ۲۲ بهمن

به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در آستانه برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد پیامی صادر کرد .

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1398/11/21

پیام مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت دهه فجر

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1398/11/12

برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مراسم عزاداری و سوگواری در شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد .

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1398/11/08
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 9
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 2,144
  • بازدید دیروز : 2,255
  • کل بازدید : 1,939,193
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/08 09:11:02
  • شناسه IP شما : 54.163.14.144

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :