|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد صاحب تکنولوژی بارورسازی ابرها می شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سد آبریز، سد تنگ سرخ و دیگر طرح های آب استان توضیحاتی داد.

  خبر مدیر عامل
  1402/11/17

رفع سریع معارضات ایجاد شده برای طرح آبرسانی به لیکک ضرورتی حیاتی دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در پی ایجاد معارضات و مزاحمت‌هایی که در بخشی از مسیر طرح آبرسانی به لیکک از سد کوثر به وجود آمد، با پیگیری حضوری و نامه نگاری، از مسئولان ذیربط درخواست داشت تا در اینباره اقدامات عاجل را انجام داده تا روند اجرایی این طرح با اختلال مواجه نشود.

  خبر مدیر عامل
  1402/11/16

اختصاص 500 میلیارد تومان به طرح های آبی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران، گفت: امسال پنج هزار میلیارد ریال به طرح های حوزه آب استان در بخش های آشامیدنی، صنعت و کشاورزی اختصاص یافته است.

  خبر مدیر عامل
  1402/10/25

آغاز مطالعات مرحله دوم سد سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالعات مرحله دوم سد سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی با ارتفاع ۳۲ متر و طول ۴۵۰ متر و با حجم ذخیره حدود ۵.۷ میلیون مترمکعب آغاز شده است.

  خبر مدیر عامل
  1402/10/24

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تامین آب دشت‌های گچساران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگاران، گفت: امسال ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از طرح خط انتقال تامین آب کشاورزی دو دشت‌ آبرزی و تنگ انگشترک گچساران اختصاص یافت.

  خبر مدیر عامل
  1402/10/24

هریک درصد پیشرفت فیزیکی طرح آبرسانی به لیکک ۲۱ میلیارد تومان هزینه دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران، گفت: برای هر یک درصد پیشرفت فیزیکی در پروژه آبرسانی به لیکک، مبلغ ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه می شود.

  خبر مدیر عامل
  1402/10/02
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

دو هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال طرح آبی در گچساران در دست اجراست

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران از اجرای بیش از دو هزار و ۱۱۳ میلیارد ریال طرح آبی در حال حاضر در مناطق مختلف شهرستان گچساران خبر داد.

  خبر مدیر عامل
  1402/09/12

حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهکیلویه و بویراحمد در میز خدمت نمازجمعه شهر لیکک

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مراسم نماز جمعه شهر لیکک، ضمن سخنرانی در بین خطبه ها، در میز خدمتی که اداره منابع آب شهرستان بهمئی برگزار کرده بود، شرکت و به درخواست ها و سوالات مراجعه کنندگان، پاسخ داد.

  خبر مدیر عامل
  1402/08/05

شرکت آب ‌منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد بهترین عملکرد را در جذب اعتبارات عمرانی دارد

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه در آخرین روز از مهلت جذب اعتبارات عمرانی توسط ادارات با حضور در شرکت آب منطقه‌ای، تعدادی از اسناد این شرکت را در محل ذی حسابی مورد بررسی قرار داد و شرکت آب منطقه‌ای کهکیلویه و بویراحمد را دارای بهترین عملکرد در جذب اعتبارات عمرانی دانست.

  خبر مدیر عامل
  1402/07/01

برگزاری میز خدمت در نماز جمعه دهدشت با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت با حضور در نماز جمعه شهر دهدشت و میز خدمت، آخرین وضعیت حوزه آب در این شهرستان را برای مردم تشریح و نسبت به مطالبات و درخواست های آنها پاسخگو و پیگیر شدند.

  خبر مدیر عامل
  1402/05/28

تخصیص 400 میلیارد تومان از اعتبارات سال 1402 طرح های آبی کهگیلویه و بویراحمد در ماه جاری

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران از تخصیص 400 میلیارد تومان اعتبارات سال 1402 شرکت آب منطقه ای استان قبل از آغاز سال مالی جدید، خبر داد.

  خبر مدیر عامل
  1402/04/14

شروع مطالعات فنی سد پراشکفت در شهرستان بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران از شروع مطالعات فنی طرح سد و نیروگاه برقابی پراشکفت بویراحمد به عنوان یکی از سدهای مهم مخزنی استان خبر داد.

  خبر مدیر عامل
  1402/04/04
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت تولید ۴۰۰ مگاوات برق از آب را داراست

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران از نیاز برق استان به ۵۰۰ مگاوات و ظرفیت تولید ۴۰۰ مگاوات برق از آبهای موجود و ارایه این پیشنهاد برای سفر دوم رئیس جمهور، خبر داد.

  خبر مدیر عامل
  1402/03/20

تلاش دولت برای استفاده بهتر مردم کهگیلویه و بویراحمد از منابع آبی

دولت سیزدهم طی دو سال اخیر میلیاردها تومان به منظور تقویت زیرساخت های مربوط به آب و منابع آبی در کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری کرده تا مسیر برای استفاده بهتر مردم استان از این نعمت خدادادی هموارتر شود.

  خبر مدیر عامل
  1402/01/26

بهره برداری از طرح آبرسانی به شهر لیکک در دهه فجر امسال

مدیرعامل شرکت اب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بهمئی، از بهره برداری از طرح آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای مسیر از سد کوثر در دهه فجر امسال خبر داد.

  خبر مدیر عامل
  1402/01/17

تقدیر از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل دفتر تحقیق توسعه فناوری، اطلاعات و امنیت فضای مجازی شرکت مدیریت منابع آب ایران با اهدای لوح سپاس، از مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به پاس تداوم کوشش و رشد و ترقی ایشان در سال 1401 در زمینه پژوهش، تقدیر کرد.

  خبر مدیر عامل
  1401/12/03
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

دستاوردهای ۴۴ساله انقلاب اسلامی در حوزه آب بی نظیر است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران، دستاوردهای پس از انقلاب اسلامی شرکت آب منطقه ای در سطح استان را تشریح و بر بی نظیر بودن این دستاوردها و خدمات تاکید کرد.

  خبر مدیر عامل
  1401/11/05

۴۰میلیارد تومان برای سد سرپری کهگیلویه اختصاص یافت

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران از اختصاص مبلغ ۴۰ میلیارد تومان برای سد سرپری شهرستان کهگیلویه از محل اعتبارات عمرانی تعهدات وزارت نفت، خبر داد.

  خبر مدیر عامل
  1401/09/23

برگزاری آزمون استخدامی جهت تامین نیروی حفاظت فیزیکی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

آزمون استخدامی جهت تامین نیروی حفاظت فیزیکی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با حضور داوطلبان در سالن امتحانات دانشگاه پیام نور یاسوج برگزار و تست ورزش و مصاحبه منتخبان اولیه این آزمون نیز، انجام گرفت.

  خبر مدیر عامل
  1401/09/19
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

تامین اعتبار 115 میلیارد تومانی سد تنگ سرخ یاسوج از طریق ماده 56

با امضای تفاهم نامه ای که قبلا توسط مدیرعامل بانک رفاه کشور امضا و امروز نیز در حضور معاونین امور عمرانی و امور اقتصادی استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد، توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای این استان امضا شد، 115 میلیارد تومان اعتبار از طریق ماده 56 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، برای طرح سد تنگ سرخ بشار یاسوج، تامین می شود.

  خبر مدیر عامل
  1401/08/23

برنامه های تدوین شده بالادستی باید با دغدغه مندی پیگیری و اجرا شوند

با حضور رییس حوزه آبریز زهره-جراحی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، عملکرد و فعالیت های این شرکت در ابعاد مختلف، مورد بررسی قرار گرفته و پیشنهادات و هم اندیشی در خصوص حل مشکلات موجود، ارایه شد.

  خبر مدیر عامل
  1401/08/18

شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به عنوان دستگاه اجرایی برتر انتخاب شد

در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی، شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در شاخص های عمومی و اختصاصی در گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت رتبه برتر استان را کسب و مورد تقدیر قرار گرفت.

  خبر مدیر عامل
  1401/08/01

پارک ملی دنا با احداث سد تنگ سرخ شاداب‌تر می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با احداث سد تنگ سرخ پارک ملی دنا در بهار و تابستان شاداب‌تر و سرزنده‌تر می‌شود.

  خبر مدیر عامل
  1401/06/28

سد سقاوه؛ گامی بلند به سوی آبادانی مارگون در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون و فرماندار مارگون در خصوص سد سقاوه در جمع تعدادی از مردم این شهرستان در خصوص وضعیت سد سقاوه اظهار نظر کردند.

  خبر مدیر عامل
  1401/06/28

جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های آب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ برگزار شد

با حضور نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه های آب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در سالن کنفرانس طرح آبرسانی به چهار شهر کهگیلویه، برگزار شد.

  خبر مدیر عامل
  1401/06/21

پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و همچنین روز کارمند

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و یاران انقلابی و وفادارشان را گرامی داشته و روز کارمند را تبریک گفت.

  خبر مدیر عامل
  1401/06/04

سد آبریز کهگیلویه و بویراحمد در راه تکمیل مطالعات فنی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهکیلویه و بویراحمد در مصاحبه با خبرنگار ایرنا، وضعیت و روند کاری سد مارون2 (آبریز) را بیان کرد.

  خبر مدیر عامل
  1401/06/05

اهتمام ویژه دولت به تامین منابع آبی پایدار در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا مرکز یاسوج، بخشی از اقدامات شاخص دولت سیزدهم در بخش آب را تشریح کرد.

  خبر مدیر عامل
  1401/06/03

انتصابات جدید در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با صدور احکامی جداگانه، معاون حفاظت و بهره برداری و تعدادی دیگر از مدیران ستادی این شرکت را منصوب کرد.

  خبر مدیر عامل
  1401/05/29

پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ایام عزاداری امام حسین(ع) و روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با صدور پیامی، ایام عزاداری امام حسین(ع) را تسلیت و تقارن روز خبرنگار با این ایام را گرامیداشت.

  خبر مدیر عامل
  1401/05/17
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 6
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 1,075
  • بازدید دیروز : 988
  • کل بازدید : 1,976,075
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/28 09:13:43
  • شناسه IP شما : 18.216.190.167

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :