|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

ده هکتار از اراضی رودخانه باشت رفع تصرف شد

با حضور دادستان و نیروی انتظامی شهرستان باشت، عملیات آزادسازی و رفع تصرف از بیش از ده هکتار از اراضی بستر رودخانه فصلی باشت، توسط اداره منابع آب این شهرستان، انجام گرفت.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/12/20

ورود یک میلیون مترمکعب آب به سد شاه قاسم

طی بارش های اخیر یک میلیون مترمکعب آب وارد مخزن سد شاه قاسم یاسوج شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/12/08

تلاش شبانه روزی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برای لایروبی آبراهه های درون شهری یاسوج

با حضور معاون حفاظت و بهره برداری و تعدادی دیگر از مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در محله امیری ها در شهر یاسوج در نیمه شب جمعه 27 بهمن 1402 و استقرار ماشین آلات پیمانکار لایروبی دفتر مهندسی رودخانه و سواحل این شرکت در این منطقه از شهر، کمک به بازگشایی مسیر آبراهه ها جهت جلوگیری از ورود سیلاب به منازل شهروندان، انجام گرفت.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/11/28

رفع تصرف از هزار مترمربع از حریم آبراهه فصلی در شهر سیسخت

با اخذ حکم قضایی و با حضور نماینده دادستان، نماینده فرماندار، یگان ویژه و همکاری برخی دستگاه های اجرایی عضو شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دنا، بیش از یک هزار مترمربع از حریم آبراهه فصلی داخل شهر سی سخت، توسط گروه گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرستان دنا، رفع تصرف شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/11/17

برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی کهگیلویه و بویراحمد

اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری، به ریاست مدیرکل مدیریت بحران استانداری و حضور اعضا در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری استان، برگزار شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/11/11

ورود 93 میلیون مترمکعب آب به سد کوثر در سال آبی جاری

مدیر اداره بهره‌برداری و نگهداری سد کوثر گچساران در گفتگو با خبرنگاران، گفت: تاکنون میزان آب ورودی به سد کوثر در سال آبی ۱۴۰3-۱۴۰2 حدود 93 میلیون مترمکعب است.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/11/10

برگزاری چهارمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بهمئی

چهارمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بهمئی در سال 1402 با دستور کار هماهنگی جهت اجرای شیوه نامه مدیریت توامان منابع آب و مصرف برق چاههای کشاورزی– عدم کشت محصولات با نیاز آبی بالا با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال آبی جاری-عدم تجاوز به حریم و بستر رودخانه، مسیل ها، آبراهه ها، کانال های هدایت آب و... به ریاست معاون فرماندار و رئیس شورای حفاظت منابع آب این شهرستان، برگزار شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/11/01

برای ساماندهی رودخانه های کهگیلویه و بویراحمد هزار میلیارد ریال نیاز است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران، گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی رودخانه های استان نیاز است.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/10/20

۸۵۳ میلیارد ریال به طرح تامین آب اراضی خان احمد شهرستان باشت اختصاص یافت

رئیس اداره منبع آب گچساران در گفتگو با خبرنگاران، گفت: امسال ۸۵۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار، از محل اعتبارات مختلف به طرح آبرسانی به اراضی خان احمد شهرستان باشت اختصاص یافت.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/10/18

برگزاری جلسه شور ای حفاظت از منابع آب شهرستان بویراحمد

ششمین جلسه شورای حفاظت از منابع آب شهرستان بویراحمد با محوریت اراضی حریم و بستر رودخانه های شهرستان، در تاریخ 22 آذرماه 1402 در سالن جلسات فرمانداری به ریاست فرماندار و حضور اعضاء، تشکیل و پس از بحث و تبادل نظر، مواردی مصوب شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/10/03

تعیین تکلیف طرح آبرسانی به اراضی دشت مور گچساران

رئیس اداره منابع آب گچساران در گفتگو با خبرنگاران از تخصیص بیش از ۱۹۵ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و مسئولیت‌های اجتماعی برای طرح آبرسانی به اراضی دشت مور این شهرستان خبر داد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/09/27

فعال شدن طرح آبرسانی به اراضی دشت مور گچساران با اجرای مناقصه

جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان گچساران به ریاست فرماندار و با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و سایر اعضا این شورا در محل فرمانداری برگزار و خبر از فعال شدن طرح آبرسانی به دشت مور با اجرای مناقصه آن داده شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/09/18

رفع تصرف از پنج هزار متر از حریم رودخانه سرگچینه شهرستان بویراحمد

با اخذ حکم قضایی و با حضور نماینده حقوقی و گروه گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرستان بویراحمد، 5 هزار مترمربع از حریم رودخانه سرگچینه شهرستان بویراحمد، رفع تصرف شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/09/13

برگ زرین دیگری از ارایه خدمت شرکت آب منطقه ای به مردم استان

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از موفقیت آمیز بودن عملیات تامین برق برخی مناطق شهرستان دنا و بویراحمد در زمان تعمیر خطوط اصلی برق این مناطق در روز پنجشنبه خبر داد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/09/11

برداشت هفت میلیون مترمکعب آب از طریق چاه های غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران، از برداشت سالانه هفت میلیون متر مکعب آب از طریق چاه‌های غیر مجاز این استان خبر داد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/09/07

ذخیره سازی 100 هزار مترمکعب آب در طرح تغذیه مصنوعی ناصراباد در دشت امامزاده جعفر گچساران

رئیس اداره منابع آب گچساران در گفتگو با خبرنگاران، از ذخیره 100 هزار مترمکعب آب در پی بارندگی‌های در طرح تغذیه مصنوعی ناصرآباد گچساران خبر داد

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/09/01

بازدید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رودخانه لوداب

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای به همراه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد و بخشدار لوداب از محل اجرای ساماندهی رودخانه لوداب بازدید و بر ضرورت ادامه آن به طول 120 متر دیگر تاکید شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/08/15

برگزاری سومین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بهمئی

سومین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بهمئی با حضور اعضا و به ریاست فرماندار با موضوع " همکاری ادارات و نهادهای شهرستان بهمئی جهت پاسخگویی سریع به استعلامات و تعیین حرائم راه و شبکه ها از جمله خطوط آب- گاز- فیبرنوری جهت تسریع در طرح ملی عمرانی آبرسانی به شهر لیکک، تشریح آخرین وضعیت پروژهای عمرانی بخش آب در شهرستان، آمادگی لازم جهت مقابله با خطرات احتمالی سیل و النینوی پائیزی، تعیین تکلیف پرونده های تخصیص دار یا دارای پروانه حفر ادارات از جمله جهاد کشاورزی شهرستان)"، برگزار شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/06/29

۱۴۰۰ میلیارد ریال در سفر ریاست جمهوری به طرح تامین آب اراضی دهدشت غربی اختصاص یافت

رئیس اداره منابع آب کهگیلویه در گفتگو با خبرنگاران از اختصاص یکهزار و ۴۰۰میلیارد ریال در سفر دوم ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد، برای تسریع در روند اجرایی طرح تأمین و انتقال آب اراضی دهدشت غربی، خبر داد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/06/27

اقدامات اداره منابع آب گچساران جهت افزایش آب سفره های زیر زمینی و اجرای طرح تعادل بخشی

رئیس اداره امور آب گچساران در گفتگو با خبرنگاران از ذخیره پنج میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب در سال گذشته در سه طرح تغذیه مصنوعی این شهرستان و تزریق آن به آبخوان دشت امامزاده جعفر(ع) خبر داد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/06/20

بیش از یک میلیون متر مکعب آب در دشت های گچساران صرفه جویی شد

رئیس اداره منابع آب گچساران در گفتگو با خبرنگاران، از جلوگیری از برداشت غیرمجاز یک میلیون و 50 هزار مترمکعب آب در دشت های گچساران با مسدود کردن چاههای غیرمجاز در سال جاری خبر داد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/06/18

پلمب و جمع آوری پمپاژهای غیر مجاز در چند منطقه از شهرستان بویراحمد

در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی و جلوگیری از برداشت های غیرمجاز، با اخذ دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی و با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولان و مدیران شهرستان بویراحمد، نسبت به پلمب و جمع آوری پمپاژهای غیرمجاز و فاقد تمدید پروانه و همچنین باز کردن برخی مسیل ها در روستاهای تنگ سرخ و قلات و همچنین در بخش های لوداب و سپیدار، توسط اداره منابع آب شهرستان بویراحمد، اقدام شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/05/25

انجام مناقصه خرید لوله طرح آبرسانی به شهر لیکک به مبلغ 84 میلیارد تومان

با انجام مناقصه خرید 10 هزار و 300 متر لوله فلزی سایز 700 میلیمتر مربوط به طرح آبرسانی به شهر لیکک و حومه از سد کوثر به مبلغ 84 میلیارد تومان، آخرین لوله های مورد نیاز این طرح تامین می شود.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/05/23

رهاسازی 20 میلیون مترمکعب آب سد کوثر برای تامین آب شرب شهرستان هندیجان

20 میلیون مترمکعب آب سد کوثر جهت تامین آب شرب شهرستان هندیجان از روز دوشنبه 23 مردادماه به مدت 8 روز رهاسازی خواهد شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/05/22

تامین 244 میلیون مترمکعب آب استانهای جنوبی از سد کوثر گچساران

مدیر بهره برداری و نگهداری سد کوثر گچساران از تامین ۲۴۴ میلیون و ۵۵ هزار متر مکعب آب از سد کوثر برای بخش های کشاورزی، شرب، صنعت، زیست محیطی و .. استان های جنوبی کشور و گچساران در سال آبی جاری، خبر داد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/04/20

بازدید فرماندار شهرستان کهگیلویه از ساختگاه سد سرپری

فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه معاون عمرانی خود و رییس اداره منابع آب این شهرستان از پروژه سد سرپری بازدید و آخرین روند اجرایی این پروژه را بررسی کردند.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/04/10

برداشت سالانه ۳۸ میلیون مترمکعب آب از دشت‌های گچساران

رئیس اداره امور آب گچساران در گفتگو با خبرنگاران از برداشت سالانه در حدود ۳۸ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب آب در دشت های ( محدوده‌های مطالعاتی) گچساران از منابع آب زیرزمینی، خبر داد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/04/10

رفع تصرف از پنج هکتار از اراضی حاشیه رودخانه بشار یاسوج

در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی و با اخذ دستور قضایی و حضور نیروی انتظامی، پنج هکتار از اراضی رودخانه بشار در حاشیه روستای مزدک شهر یاسوج که مورد تصرف غیرقانی متخلفین قرار گرفته بود، توسط اداره منابع آب شهرستان بویراحمد، آزاد شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/03/31

برگزاری جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بهمئی

دومین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بهمئی در سال جاری با موضوع "تعیین تکلیف کشت محصولات پرآب و اصلاح الگوی کشت، همکاری ادارات و نهادهای شهرستان بهمئی به منظور تسریع بخشیدن به طرح ملی عمرانی آبرسانی از سدکوثر به شهر لیکک و روستا های تابعه و الزام بهره برداران چاهای مجاز کشاورزی و صنعت به نصب کنتور هوشمند حجمی" به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری بهمئی برگزار شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/03/24
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

اتمام عملیات تخریب ساختمان غیرمجاز در بستر آبراهه فصلی در شهر گچساران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از اتمام عملیات تخریب ساختمان متعلق به شهرداری گچساران که به صورت غیرمجاز در بستر آبراهه فصلی شهر گچساران ساخته شده بود، خبر داد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/03/01
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 ... 5 14 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 10
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 723
  • بازدید دیروز : 2,255
  • کل بازدید : 1,937,772
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/08 09:11:02
  • شناسه IP شما : 44.204.94.166

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :