|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نشست هم اندیشی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست هم اندیشی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران در شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد عصر روز شنبه 26 بهمن ماه با حضور اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران این شرکت برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست که در ادامه بازدید معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران از تأسیسات و طرحهای آبی استان برگزار شد، ابتدا مهندس علی لطفی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور مهندس حبیبی و همراهان مهندس جباری و مهندس سامانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت بازدید معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران فرصت بسیار خوبی برای استان می باشد و می تواند بخش اعظم مشکلات بهره برداری شرکت را حل نماید.

در ادامه مهندس فرهادی مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری، مهندس ظهیرنژاد رئیس گروه مهندسی رودخانه و سواحل،  مهندس فرامرزی رئیس گروه تأسیسات آبی، مهندس نوروزی رئیس گروه بهره برداری و نگهداری از نیروگاههای برقابی شرکت آب منطقه ای گزارشات خود را ارائه کردند.

سپس مهندس ضرغامی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای در جمع بندی این گزارشات بیان داشت: برای انجام بهتر و سریع تر طرح ها لازم است که اعتبارات بیشتری تخصیص داده شود.

 وی افزود در ارتباط با شرکت های زیرمجموعه وزارت نیرو برای تعاملات سازنده با آنها نیاز به همراهی مدیران شرکت مدیریت منابع آب ایران بیشتر از قبل احساس می شود.

مهندس ضرغامی بیان داشت که برای جلوگیری از برداشت از بستررودخانه ها برنامه های خوبی اجرا شده و آنها را همچنان ادامه خواهیم داد که امیدواریم حمایت های مسئولین زیربط از این امر ادامه داشته باشد.

در ادامه مهندس علی پور رئیس اداره منابع آب شهرستان دنا، مهندس قدمی رئیس اداره بهره برداری و نگهداری از سد کوثر، مهندس آران رئیس اداره منابع آب شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده، مهندس بهگام رئیس اداره منابع آب شهرستانهای گچساران و باشت و مهندس کرمی رئیس اداره منابع آب شهرستان بویراحمد نقطه نظرات و درخواست هایشان را ارائه کردند.

همچنین در این نشست مهندس داوودی مهر عضو هیئت مدیره و معاون طرح وتوسعه، مهندس مصلح عضو هیئت مدیره و مجری طرح آبرسانی به اراضی دشت لیشتر، مهندس احمدی معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت، آقای کشاورز رئیس اداره حقوقی و مهندس اسدپور مدیر دفتر مطالعات پایه شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد نکات و پیشنهادات خود را بیان کردند.

در ادامه مهندس جهانگیر حبیبی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این جمع بیان داشت: رویکرد کلی در کشور این است که بحث مدیریت پیوسته اجرا شود. چرا که از این طریق همه جوانب دیده و در نظر گرفته می شوند.

وی همچنین گفت:در بازدیدهای مدیران ستادی شرکت مدیریت منابع آب ایران در سال 1393 امرات مربوط به حوزه حفاظت و بهره برداری در دستور کار قرار دارد و پیشنهاد شده سد کوثر یکی از مکانهایی باشد برای بازدید و برگزاری جلسه و همه اینها در راستای مدیریت به هم پیوسته آب انجام  می گیرد که معاونت حفاظت و بهره برداری نیز نقش مهمی در این راستا خواهد داشت.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران افزود: در حوزه حفاظت و بهره برداری باید به مدیریت یکپارچه حوزه آبریز برسیم و نیازهای تمام ذی مدخلان در حوزه آبریز را اعم از بالا دست و پایین دست با هم ببینیم.

وی با اشاره به اینکه همه سازمانها(محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و ...) بیشتر از قبل وارد بحث آب شده اند گفت، ما باید برای اجرای طرح هایی که در حوزه آب داریم از این موقعیت بهتر و موثرتر استفاده کنیم.

مهندس حبیبی همچنین خاطر نشان کرد که چنین جلساتی می تواند مفید باشد و ابراز امیدواری کرد که بیشتر تشکیل شود تا در آن مشکلات بازگو و راه حلهای  جدیتر و ماندگارتری بدست آید.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران در پایان از مدیران شرکت آب منطقه ای استان خواستند به بحث پیگیری و مکاتبات درباره مسایل و مشکلات موجود توجه بیشتری نشان دهند تا به موقع و بهتر به نتیجه برسند چرا که موقعیت استان این امر را ضروری تر میکند و طبیعتا نگاه مدیران کلان شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز بر رفع مشکلات این استان خواهد بود. IMG_9974IMG_9968

کد خبر: 51
  تاریخ خبر : 1392/11/29
  آخرین به‌روزرسانی : 1394/06/10
 1079
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 10
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 1,084
  • بازدید دیروز : 2,859
  • کل بازدید : 1,940,992
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/08 09:11:02
  • شناسه IP شما : 3.80.164.96

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :