|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نهمین نشست مدیران امور کارکنان و رفاه بخش آب کشور در یاسوج برگزار شد

با حضور معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیران امور کارکنان و رفاه شرکت های آب منطقه ای کشور، نهمین نشست مدیران امور کارکنان و رفاه بخش آب کشور به میزبانی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

با حضور معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیران امور کارکنان و رفاه شرکت های آب منطقه ای کشور، نهمین نشست مدیران امور کارکنان و رفاه بخش آب کشور به میزبانی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست که روز شنبه 10 خردادماه، نخستین روز آن برگزار شد، ابتدا مهندس لطفی مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، ضمن خیرمقدم به حاضرین، گزارشی از طرح ها، برنامه ها، عملکردها و ظرفیت های موجود در حوزه آب این استان ارائه کرد و اظهار داشت: فعال سازی ظرفیت های موجود توجه بیش از پیش به نیروی انسانی را می طلبد.

در ادامه، معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران، با اشاره به شرایط پرچالش و متغیر دنیای امروز، توجه به همگرایی و ارتقاء تعهد سازمانی همکاران بخش آب را مورد تأکید قرار داد و به تبیین سیاستها و جهت گیری حوزه منابع انسانی و اداری بخش آب پرداخت.

مهندس حاجیلری گفت: با توجه به اینکه نیروی انسانی مهمترین عامل محرکه هر سازمانی است، تربیت، آموزش و آماده نگه داشتن نیروها یک ضرورت است و باید این موضوع را با توجه بیشتری مد نظر قرار دهیم.

وی با اشاره به نقش و وظیفه مدیران کارکنان و اداری، ضرورت اطلاع رسانی حقوق و تکالیف کارکنان را با توجه به جایگاه نیروی انسانی در برنامه ابلاغی نقشه راه نظام اداری کشور و استراتژی ها و راهبردهای وزارت نیرو، مورد تأکید قرار داد.

مهندس حاجیلری بیان کرد: باید از رویکرد نفر نیروی کار به حالت حجمی دیدن کارها و فعالیت ها پیش رویم. چرا که امروزه معیار مورد تأیید و شاخص سنجش عملکردها نیز همین رویکرد حجمی دیدن است.

وی اظهار داشت: جذب نیروی انسانی مورد نیاز سازمانها و شرکتها، بدون از مجوز معاونت تحقیقات و منابع انسانی مورد تأیید نخواهد بود و شرکت هایی که نیروی انسانی مورد نیاز دارند، باید اطلاعات و زمینه های مربوط به آن را با ارتباط و مکاتبات سریع و صریح با ستاد مرکزی پیگیری کنند.

سپس مدیرکل دفتر تحقیقات، منابع انسانی و آموزش شرکت مدیریت منابع آب ایران، ضمن تشکر از حضور مدیران مربوطه در این نشست و همچنین قبولی میزبانی دوره توسط شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به تبیین اهداف این نشست از جمله ضرورت تشریح سیاستها و جهت گیری های ستاد آب کشور، آگاهی از آخرین اقدامات شرکتها و دریافت بارخوردها به جهت چاره اندیشی در رابطه با حل و فصل مشکلات اداری و نیروی انسانی پرداخت.

مهندس نوازنی با ارائه گزارشی از سیمای نیروی انسانی صنعت آب کشور و شرکت های تابعه، از ابعاد مختلف، به تشریح مهمترین مسائل، مشکلات، فرصتها و محدودیت های حوزه نیروی انسانی پرداخت و تبیین وضعیت شرکتهای آب منطقه ای بر اساس شاخص های کلیدی این حوزه و توجه و اهتمام به ایفای نقش مؤثرتر مدیران کارکنان در بهبود و اصلاح وضع موجود را مورد تأکید قرار داد.

وی اظهار داشت: تا چهارسال آینده حدود هزار نفر از کارمندان جاری از حوزه نیروهای فعال بخش آب خارج خواهند شد که ضرورت برنامه ریزی جهت تأمین بهنگام نیروی انسانی جهت تحقق اهداف بخش آب اجتناب ناپذیر است.

مهندس نوازنی در پایان سخنانش ضمن اشاره به انتظارات از شرکتها، ضرورت تدوین برنامه نیروی انسانی و رعایت کلیه مراحل فرایند استخدام جهت جذب نیروی انسانی تحت هر شرایطی را مورد تأکید قرار داد.

در ادامه، دکتر عبد صبور به عنوان استاد مدعو این نشست، سخنانی با موضوع شایسته سالاری و حرفه ای گرایی در مدیریت منبع انسانی ایراد کرد.

در این نشست با توجه به اجرایی شدن فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری، دستورالعمل تهیه شده در رابطه با نحوه ارتقاء رتبه و طبقات کارمندان صنعت آب، توسط نمایندگان وزارت نیرو و شرکت مادر تخصصی، تشریح و به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

در پایان، مهندس لطفی مدیرعامل و آقای مرادی معاون مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به جهت میزبانی این نشست، مورد تقدیر مدیریت منابع آب ایران قرار گرفته و لوح سپاسی را دریافت کرده و همچنین بر اساس معیارهای معاونت تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مادرتخصصی، از مدیران کارکنان و اداری شرکتهای آب منطقه ای یزد، مازندران و البرز با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

IMG_3044

IMG_3048

IMG_3122

IMG_3136




کد خبر: 79
  تاریخ خبر : 1393/03/12
  آخرین به‌روزرسانی : 1394/06/10
 986
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 16
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 1,400
  • بازدید دیروز : 1,549
  • کل بازدید : 1,982,249
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/28 09:13:43
  • شناسه IP شما : 3.144.187.103

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :