|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

اطلاعیه شرکت آب منطقه ای کهیلویه و بویراحمد در خصوص احتمال وقوع سیلاب در این استان

در پی بارش های پیش بینی شده توسط سازمان هواشناسی که در تاریخ 29 اسفند و یک فروردین ماه اتفاق می افتد، شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با صدور اطلاعیه ای نسبت به وقوع سیلاب در این استان هشدار و از هم استانی ها و مسافران نوروزی درخواست نمود تا احتیاط و آمادگی لازم برای این امر را داشته باشند.

  اطلاعیه
  1402/12/28

پیام مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی آب

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با صدور پیامی، ضمن تبریک سال نو، روز جهانی آب در سال 1403(2024) با شعار"آب برای صلح" را گرامیداشت.

  پیام
  1402/12/28

تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج از فعالیت های شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در دیدار مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای با وی، از تلاش ها و پیگیری های مجموعه این شرکت برای پیشبرد طرح ها و کمک به توسعه و اشتغال در سطح استان تقدیر کرد.

  دیدارها
  1402/12/21

ده هکتار از اراضی رودخانه باشت رفع تصرف شد

با حضور دادستان و نیروی انتظامی شهرستان باشت، عملیات آزادسازی و رفع تصرف از بیش از ده هکتار از اراضی بستر رودخانه فصلی باشت، توسط اداره منابع آب این شهرستان، انجام گرفت.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/12/20

بازدید معاون حفاظت و بهره برداری حوضه آبریز زهره_جراحی از طرح های کهگیلویه و بویراحمد

معاون حفاظت و بهره برداری حوضه آبریز زهره_جراحی و حوضه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر سه روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، از طرح های آبی در حال بهره برداری و در حال اجرا اعم از مهندسی رودخانه، تعادل بخشی، تاسیسات سد و شبکه های آبیاری در شهرستانهای کهگیلویه، چرام، باشت و گچساران، بازدید و با کارکنان ادارات منابع آب شهرستانهای، کهگیلویه، گچساران و باشت، دیدار و گفتگو کرد.

  اخبار بازدید
  1402/12/19

ورود یک میلیون مترمکعب آب به سد شاه قاسم

طی بارش های اخیر یک میلیون مترمکعب آب وارد مخزن سد شاه قاسم یاسوج شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/12/08

بازدید نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از سد چمشیر گچساران

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه امام جمعه باشت و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی از سد و نیروگاه چمشیر گچساران بازدید کردند.

  اخبار بازدید
  1402/12/05

تقدیر از مدیرعامل و مسئول بسیج کارمندی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

با اهدای لوح سپاس از طرف مدیرکل حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس و همچنین از طرف مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیرعامل و همچنین از مسئول بسیج کارمندی شرکت آب منطقه ای استان، تقدیر شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1402/12/01

تجلیل از ایثارگران شاغل در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

طی مراسمی و با حضور سرهنگ خواست خدایی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از ایثارگران شاغل در شرکت آب منطقه ای استان، تجلیل شد.

  بسیج و امور ایثارگران
  1402/12/01

برگزاری گردهمایی مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت در کهگیلویه و بویراحمد

اولین گردهمایی یک روزه مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، توسط شرکت آب منطقه ای و با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان و با حضور محققین، پژوهشگران، اساتید و مدیران دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی در سالن آموزش و ترویج جهاد استان، برگزار شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1402/11/30

تلاش شبانه روزی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برای لایروبی آبراهه های درون شهری یاسوج

با حضور معاون حفاظت و بهره برداری و تعدادی دیگر از مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در محله امیری ها در شهر یاسوج در نیمه شب جمعه 27 بهمن 1402 و استقرار ماشین آلات پیمانکار لایروبی دفتر مهندسی رودخانه و سواحل این شرکت در این منطقه از شهر، کمک به بازگشایی مسیر آبراهه ها جهت جلوگیری از ورود سیلاب به منازل شهروندان، انجام گرفت.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/11/28

برگزاری مراسم جشن اعیاد شعبانیه در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه و میلاد اقمار محمدی، (امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام سجاد(ع))، مراسم جشنی با حضور مدیران و کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در نمازخانه این شرکت برگزار و برنامه سخنرانی و مداحی و همچنین تقدیم هدایایی به قید قرعه، اجرا شد.

  برنامه های و مراسمات فرهنگی
  1402/11/25

برگزاری گردهمایی مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت در کهگیلویه و بویراحمد

اولین گردهمایی مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت در کهگیلویه و بویراحمد توسط شرکت آب منطقه ای و با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان روز دوشنبه سی ام بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 در سالن ترویج و آموزش جهاد کشاورزی استان برگزار می شود.

  تحقیقات و پژوهش
  1402/11/25

ورود بیش از ده هزار متر لوله فولادی 700 میلیمتر به کارگاه طرح آبرسانی به لیکک

همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، 875 شاخه لوله فولادی سایز 700 میلیمتر به طول ده هزار و 300 متر وارد کارگاه طرح آبرسانی به لیکک در شهرستان بهمئی شد.

  اخبار معاونت طرح و توسعه
  1402/11/23

رفع تصرف از هزار مترمربع از حریم آبراهه فصلی در شهر سیسخت

با اخذ حکم قضایی و با حضور نماینده دادستان، نماینده فرماندار، یگان ویژه و همکاری برخی دستگاه های اجرایی عضو شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دنا، بیش از یک هزار مترمربع از حریم آبراهه فصلی داخل شهر سی سخت، توسط گروه گشت و بازرسی اداره منابع آب شهرستان دنا، رفع تصرف شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/11/17
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد صاحب تکنولوژی بارورسازی ابرها می شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت سد آبریز، سد تنگ سرخ و دیگر طرح های آب استان توضیحاتی داد.

  خبر مدیر عامل
  1402/11/17

رفع سریع معارضات ایجاد شده برای طرح آبرسانی به لیکک ضرورتی حیاتی دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد در پی ایجاد معارضات و مزاحمت‌هایی که در بخشی از مسیر طرح آبرسانی به لیکک از سد کوثر به وجود آمد، با پیگیری حضوری و نامه نگاری، از مسئولان ذیربط درخواست داشت تا در اینباره اقدامات عاجل را انجام داده تا روند اجرایی این طرح با اختلال مواجه نشود.

  خبر مدیر عامل
  1402/11/16

برگزاری جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی کهگیلویه و بویراحمد

اولین جلسه شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری، به ریاست مدیرکل مدیریت بحران استانداری و حضور اعضا در سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری استان، برگزار شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/11/11

ورود 93 میلیون مترمکعب آب به سد کوثر در سال آبی جاری

مدیر اداره بهره‌برداری و نگهداری سد کوثر گچساران در گفتگو با خبرنگاران، گفت: تاکنون میزان آب ورودی به سد کوثر در سال آبی ۱۴۰3-۱۴۰2 حدود 93 میلیون مترمکعب است.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/11/10

کاهش 50 درصدی بارش در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر دفتر مطالعات پایه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 50 درصدی میزان بارندگی در استان نسبت به سال گذشته خبر داد.

  اخبار مدیریت مطالعات پایه منابع آب
  1402/11/08

برگزاری چهارمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بهمئی

چهارمین جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان بهمئی در سال 1402 با دستور کار هماهنگی جهت اجرای شیوه نامه مدیریت توامان منابع آب و مصرف برق چاههای کشاورزی– عدم کشت محصولات با نیاز آبی بالا با توجه به کاهش نزولات آسمانی در سال آبی جاری-عدم تجاوز به حریم و بستر رودخانه، مسیل ها، آبراهه ها، کانال های هدایت آب و... به ریاست معاون فرماندار و رئیس شورای حفاظت منابع آب این شهرستان، برگزار شد.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/11/01

اختصاص 500 میلیارد تومان به طرح های آبی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران، گفت: امسال پنج هزار میلیارد ریال به طرح های حوزه آب استان در بخش های آشامیدنی، صنعت و کشاورزی اختصاص یافته است.

  خبر مدیر عامل
  1402/10/25

آغاز مطالعات مرحله دوم سد سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطالعات مرحله دوم سد سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی با ارتفاع ۳۲ متر و طول ۴۵۰ متر و با حجم ذخیره حدود ۵.۷ میلیون مترمکعب آغاز شده است.

  خبر مدیر عامل
  1402/10/24

اختصاص ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تامین آب دشت‌های گچساران

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویر احمد در گفتگو با خبرنگاران، گفت: امسال ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل و بهره برداری از طرح خط انتقال تامین آب کشاورزی دو دشت‌ آبرزی و تنگ انگشترک گچساران اختصاص یافت.

  خبر مدیر عامل
  1402/10/24

تجلیل از پژوهشگران برتر شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته پژوهش و طی مراسمی و با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته تحقیقات شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، از پژوهشگران برتر این شرکت در سطح استان، با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1402/10/20

برای ساماندهی رودخانه های کهگیلویه و بویراحمد هزار میلیارد ریال نیاز است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران، گفت: یک هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی رودخانه های استان نیاز است.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/10/20

۸۵۳ میلیارد ریال به طرح تامین آب اراضی خان احمد شهرستان باشت اختصاص یافت

رئیس اداره منبع آب گچساران در گفتگو با خبرنگاران، گفت: امسال ۸۵۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار، از محل اعتبارات مختلف به طرح آبرسانی به اراضی خان احمد شهرستان باشت اختصاص یافت.

  اخبار معاونت حفاظت و بهره برداری
  1402/10/18

انتصاب مدیر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و امنیت فضای مجازی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

طی مراسمی و با حضور مدیرعامل و معاون برنامه ریزی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر فناوری اطلاعات، توسعه مدیریت و امنیت فضای مجازی این شرکت معارفه شد.

  انتصابات
  1402/10/18

بازدید امام جمعه و فرماندار شهرستان بهمئی از طرح آبرسانی به لیکک

امام جمعه و فرماندار شهرستان بهمئی به همراه رییس اداره منابع آب این شهرستان از عملیات اجرایی طرح آبرسانی به لیکک، بازدید و در جریان روند کارها و مشکلات موجود قرار گرفتند.

  اخبار بازدید
  1402/10/18

ورود آخرین لوله های مورد نیاز طرح آبرسانی به لیکک

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران از ورود آخرین لوله های مورد نیاز طرح آبرسانی به لیکک به طول ده کیلومتر، خبر داد.

  اخبار معاونت طرح و توسعه
  1402/10/17
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 ... 5 36 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 9
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 2,438
  • بازدید دیروز : 2,255
  • کل بازدید : 1,939,487
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/08 09:11:02
  • شناسه IP شما : 54.224.90.25

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :