|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تقدیر نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج از فعالیت های شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در دیدار مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای با وی، از تلاش ها و پیگیری های مجموعه این شرکت برای پیشبرد طرح ها و کمک به توسعه و اشتغال در سطح استان تقدیر کرد.

  دیدارها
  1402/12/21
دیدار مدیر عامل با ائمه جمعه استان

حضور مدیر عامل در گردهمایی ائمه جمعه استان

حضور مدیر عامل در گردهمایی ائمه جمعه استان

  دیدارها
  1402/07/19

دستور وزیر نیرو بر تقویت اعتبار طرح های آبی کهگیلویه و بویراحمد

وزیر نیرو در دیدار استاندار، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد که در دفتر وی انجام گرفت، بر تقویت اعتبار ویژه برای تعدادی از طرح های آبی این استان، تاکید و دستورات ویژه ای صادر کرد.

  دیدارها
  1401/04/06

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان

مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران بخش آب استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با آیت اله حسینی نماینده ولی فقیه در استان، گزارشی از وضعیت طرح های مهم آبی استان و نیز شرایط آبی سال جاری ارایه کردند.

  دیدارها
  1401/03/08

برگزاری جلسه مشترک آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با دادستان گچسارن

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همراه تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت، با دادستان گچساران در خصوص رفع موانع میان شرکت آب منطقه ای و پتروشیمی گچساران و همچنین بررسی وضعیت و انجام اقدامات لازم برای تخریب ساختمان غیرمجاز احداث شده بر روی کانال هدایت سیلاب درون شهر، دیدار و گفتگو کرد.

  دیدارها
  1400/02/15

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با فرماندار و بخشدار گچساران

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت، با فرماندار و بخشدار مرکزی گچساران، در خصوص گزارش پیشرفت فیزیکی و بررسی موانع اجرایی پروژه های آبی این شهرستان، دیدار و گفتگو کرد.

  دیدارها
  1400/02/15

دیدار مدیرکل صدا و سیما با مدیر عامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل صدا و سیمای استان به همراه هیئتی با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان دیدار و گفتگو کرد.

  دیدارها
  1399/05/07

حضور امام جمعه شهر چیتاب در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه شهر چیتاب به همراه تعدادی از مسئولان این شهر، با حضور در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با سرپرست این شرکت دیدار و در خصوص مسایل و مشکلات بخش آب این منطقه، گفتگو و چاره اندیشی کردند.

  دیدارها
  1399/04/09

همکاری های شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج گسترش می یابد

در جلسه مشترک شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج که در دفتر ریاست این دانشگاه انجام گرفت، بر گسترش سطح تعاملات و ملموس شدن نتایج همکاری های متقابل برای جامعه و تلاش برای تدوین سند سازگاری با کم آبی با مشارکت دانشگاه یاسوج، تاکید شد.

  دیدارها
  1399/03/19

دیدار سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده سپاه فتح استان

سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در راستای هم اندیشی و اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی، با حضور در دفتر فرمانده سپاه فتح استان، با وی دیدار و گفتگو کرد.

  دیدارها
  1399/03/13

دیدار سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل صدا و سیمای استان

در راستای هم اندیشی و اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی، سرپرست شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همراه تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت، با مدیرکل صدا و سیمای استان، دیدار و گفتگو کردند.

  دیدارها
  1399/03/11

نشست مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان

نشست و هم اندیشی مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج، در دفتر ایشان، برگزار شد.

  دیدارها
  1399/02/30

برگزاری نشست فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در شرکت آب منطقه ای استان با مدیرعامل، نشست مشترکی را برگزار و با اهدا لوح سپاس، از وی تقدیر کرد.

  دیدارها
  1398/12/14

دیدار تعدادی از مدیران وزارت نیرو با مدیرکل دادگستری و فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل دفتر حقوقی وزارت نیرو، مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران و مدیران صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد، با مدیرکل دادگستری و فرمانده انتظامی این استان دیدار و گفتگو کردند.

  دیدارها
  1398/12/13

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با دادستان یاسوج

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت، با حضور در دادگستری یاسوج، با دادستان مرکز استان دیدار و گفتگو کردند.

  دیدارها
  1398/11/01

دیدار وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان کشوری، در پایان سفر یکروزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، با آیت الله ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، دیدار کردند.

  دیدارها
  1398/07/13

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل صدا و سیمای استان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همراه تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت، با حضور در مرکز صدا و سیمای استان، با مدیرکل آن دیدار و گفتگو کرد.

  دیدارها
  1398/01/26
در دیدار با وزیر نیرو:

مشکلات بخش آب کهگیلویه و بویراحمد بررسی شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، به همراه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی دیگر از مدیران این استان با وزیر نیرو دیدار و در خصوص شرایط و وضعیت بخش آب استان، گفتگو کردند.

  دیدارها
  1396/09/19

برگزاری نشست مشترک شرکت آب منطقه ای و صداسیمای کهگیلویه و بویراحمد

در راستای ایجاد هماهنگی و تعامل بیشتر در خصوص فعالیت ها و برنامه ها، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همراه تعدادی از مدیران این شرکت، با حضور در صداسیمای مرکز استان، با مدیرکل و تعدادی از مدیران این مرکز، دیدار و گفتگو کردند.

  دیدارها
  1396/08/27

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده تیپ 48 فتح

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همراه تعدادی از مدیران و کارکنان این شرکت، با حضور در تیپ 48 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، با فرمانده این تیپ دیدار و در خصوص زمینه های همکاری و همگرایی بیشتر، گفتگو کردند.

  دیدارها
  1396/04/26

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با استاندار

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و معاونین و مدیران این شرکت با استاندار، روز گذشته، در ساختمان استانداری، برگزار شد.

  دیدارها
  1396/01/17

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه گچساران

در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی و همچنین هم اندیشی و تعامل با ائمه محترم جمعه و روحانیت معزز، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به همراه تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت، با حضور در دفتر امام جمعه گچساران، با وی دیدار و گفتگو کرد.

  دیدارها
  1395/10/09

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با مدیران شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران

در راستای ایجاد تعاملات و تفاهم بیشتر در مسیر همکاری ها و افزایش اشتراکات فی مابین شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مدیرعامل آب منطقه ای و تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت با حضور در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، با مدیران این شرکت، دیدار و گفتگو کرد.

  دیدارها
  1395/10/09

بازدید مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از شرکت صوتی و تصویری سروش صدا و سیمای استان

در راستای تعامل و همگرایی بیشتر با دستگاههای متولی در امر آگاهی بخشی و فرهنگ سازی و استفاده بیشتر از پتانسیل های موجود، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، از شرکت صوتی و تصویری سروش صدا و سیمای این استان، بازدید و نشست صمیمانه ای را با مدیران این شرکت، برگزار کرد.

  دیدارها
  1395/09/23

نشست مدیران بخش آب با رییس کل و مدیران دادگستری کهگیلویه و بویراحمد

با حضور مدیرکل دفتر حقوقی و مدیرکل دفتر مهندسی رودخانه و سواحل شرکت مدیریت منابع آب ایران در یاسوج، نشست مدیران بخش آّب با رییس کل و مدیران دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، جهت هم اندیشی و ایجاد زمینه های همکاری بیشتر در راستای حفاظت و صیانت از منابع آبی این استان، در محل دادگستری، برگزار شد.

  دیدارها
  1395/08/24

دیدار مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده تیپ 48 فتح

با حضور فرمانده تیپ 48 فتح در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، دیدار وی و مدیرعامل آب منطقه ای برگزار و طرفین بر تعامل و همکاری بیشتر با توجه به زمینه های مشترک و امکانات موجود، تاکید کردند.

  دیدارها
  1395/06/06

تعامل با دستگاههای فرهنگی از اولویت های شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد است

در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و رییس سازمان تبلیغات اسلامی این استان، روز گذشته در دفتر مدیرعامل، دیدار و گفتگو کردند.

  دیدارها
  1395/06/02

دیدار مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با نماینده ولی فقیه در استان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از معاونین و مدیران این شرکت، با نماینده محترم ولی فقیه در استان، در محل دفتر وی دیدار و گفتگو کردند.

  دیدارها
  1395/06/01

دیدار مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوج

در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی، مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و معاونین و مدیران این شرکت، جهت دیدار با امام جمعه شهر یاسوج، صبح امروز در دفتر وی حضور یافتند.

  دیدارها
  1395/05/31

نشست مشترک مدیران آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و اساتید حوزه علمیه یاسوج

در راستای اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی، نشست هم اندیشی مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و اساتید مدرسه علمیه امام علی ابن موسی الرضا(ع) یاسوج، شب گذشته در این مدرسه علمیه برگزار شد.

  دیدارها
  1394/12/26
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 2 صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 13
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 1,110
  • بازدید دیروز : 2,859
  • کل بازدید : 1,941,018
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/08 09:11:02
  • شناسه IP شما : 35.172.110.179

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :