|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری جلسه مشترک شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با شهرداری یاسوج

با حضور شهردار یاسوج و تعدادی از معاونین وی در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، جلسه ای با مدیرعامل و معاونین این شرکت برگزار و در خصوص مسایل و فعالیت های مرتبط این دو دستگاه اجرایی، تبادل نظر و گفتگو صورت گرفت.

  جلسات
  1402/09/25

برگزاری جلسه کارگروه پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در شرکت آب منطقه ای

در راستای هم اندیشی و هماهنگی برای اجرای مصوبات سفر رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه آب، کارگروه پیگیری مصوبات این سفر، با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و معاونین شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

  جلسات
  1400/07/12

نشست وزیر نیرو در جمع شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد

وزیر نیرو در ادامه بازدیدها و جلسات خود در سفر یک روزه به استان کهگیلویه و بویراحمد و جهت تبادل نظر و بررسی مسایل و مشکلات موجود و ارایه راهکارهای مناسب، نشستی را با مدیران عامل شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق این استان، برگزار کرد.

  جلسات
  1400/07/09
مدیر امور آب شهرستان های کهگیلویه،چرام ولنده:

اجازه گریز از قانون در حوزه آب را نمی‌دهیم

رئیس اداره منابع آب شهرستان های کهگیلویه،چرام ولنده در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: اجازه گریز از قانون در حوزه آب را نمی‌دهیم

  جلسات
  1399/05/07

برگزاری جلسه شورای انسجام بخشی آب و آبفای کهگیلویه و بویراحمد

در راستای هماهنگی و هم اندیشی بیشتر جهت رفع مشکلات وتسریع در روند انجام کارها و خدمات رسانی مطلوب تر در صنعت آب، با حضور سرپرست و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل شرکت آبرسانی خلیج فارس، اولین جلسه شورای انسجام بخشی آب و آبفای کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری در اداره منابع آب شهرستان گچساران برگزار شد.

  جلسات
  1399/03/26

مدیریت پیشگیرانه برای مقابله با سیل یک ضرورت است

دومین جلسه کارگروه استانی مدیریت سیلاب و خطرات دریایی و امور آب، برق و آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، به میزبانی شرکت آب منطقه ای و با حضور مدیرکل مدیریت بحران این استان، برگزار شد.

  جلسات
  1398/08/20

آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها در اولویت کاری است

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه مبارزه با زمین خواری استان، اقدامات انجام گرفته این شرکت جهت برخورد با تصرفات صورت گرفته در حریم رودخانه ها را بیان کرد.

  جلسات
  1398/08/14

نشست مدیران حقوقی صنعت آب و برق منطقه شش کشور در یاسوج برگزار شد

سومین نشست مدیران حقوقی صنعت آب و برق منطقه6 کشور( استان های فارس، بوشهر، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد)، به میزبانی صنعت آب و برق استان و با حضور مدیرکل دفتر حقوقی شرکت مدیریت منابع آب ایران، در سالن دولت(استانداری) شهر یاسوج، برگزار شد.

  جلسات
  1398/07/17

برگزاری جلسه کارگروه صیانت از منابع آبی استان کهگیلویه و بویراحمد

جلسه کارگروه صیانت از منابع آبی استان به ریاست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کهگیلیه و بویراحمد و با حضور اعضاء، در دفتر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

  جلسات
  1398/05/28

سد چم شیر گچساران ظرفیت ایجاد چهارده هزار شغل را دارد

نشست بررسی شرایط همکاری شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در طرح های سد چم شیر و تعیین تکلیف محل آبگیر در بدنه سد، با حضور مدیرعامل و معاون ستادی شرکت آب و نیرو، دکتر تاجگردون، نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی دیگر از مسئولان، مدیران و کارشناسان، در سالن جلسات شرکت آب و نیرو، برگزار شد.

  جلسات
  1398/04/30

بررسی مسایل و مشکلات طرح های آبی شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده

با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، جلسه ای برگزار و مسایل و مشکلات طرح های آبی این شهرستانها بررسی و در خصوص آنها هم اندیشی لازم، صورت گرفت.

  جلسات
  1397/10/26

استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در پیشبرد برنامه ها اولویت دارد

نشست اعضای کارگروه آب و کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تدوین برنامه ششم توسعه در شرکت آب منطقه ای، برگزار شد.

  جلسات
  1396/09/27

تأمین آب شرب پایدار منطقه دیشموک از اولویت برخوردار است

جلسه ای با حضور کارشناسان وزارت نیرو و شرکت مدیریت منابع آب ایران در دفتر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تامین آب شرب منطقه دیشموک، برگزار شد.

  جلسات
  1396/09/26

حفظ و نگهداری سازه های آبی همچون سدها، بسیار پر اهمیت است

با حضور مدیرعامل، برخی از معاونین، کارشناسان و همچنین مشاور و پیمانکار ساخت سد مخزنی کوثر جهت رفع برخی مشکلات موجود در این سد، جلسه ای تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  جلسات
  1396/05/24

خدمت به مردم افتخار و وظیفه ای الهی است

با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در شرکت آب منطقه ای، مشکلات و روند اجرای طرح آبرسانی به چهار شهر دهدشت، سوق، لنده، چرام و روستاهای مسیر از سد کوثر، مورد بررسی و هم اندیشسی قرار گرفت.

  جلسات
  1396/05/08

نشست مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با نمایندگان کارخانه های تولید آب معدنی

در راستای تعامل و همچنین بررسی مسایل و مشکلات کارخانه های تولید آب معدنی، نشستی با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و چندتن دیگر از مسئولان ذیربط، در اتاق بازرگانی یاسوج، برگزار شد.

  جلسات
  1396/02/09

برگزاری جلسه مبادله تفاهم نامه همکاری شرکت مدیریت منابع آب ایران و وزارت محیط زیست کره جنوبی

جلسه مبادله تفاهم نامه همکاری میان شرکت KEITI کره جنوبی، شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص انجام مطالعات طرح جامع احیاء رودخانه های کهگیلویه و بویراحمد و تصفیه پساب گیلان، روز گذشته، برگزار شد.

  جلسات
  1396/01/21

پروژه آبرسانی به اراضی دهدشت غربی در اشتغالزایی تأثیرگذار است

با حضور نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کهگیلویه و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، جلسه ای پیرامون بررسی مسائل مربوط به پروژه ی آبرسانی به اراضی دهدشت غربی، در محل کارگاه این پروژه برگزار شد.

  جلسات
  1396/01/10

برگزاری آخرین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد درسال 95

آخرین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در سال 95 به ریاست مدیرعامل این شرکت، برگزار شد.

  جلسات
  1395/12/27

تلاش کنیم تا از تحمیل هزینه های اضافی بر طرحها جلوگیری شود

با حضور مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران و معاون حفاظت و بهره برداری ایشان، جلسه ای جهت بررسی و ارزیابی طرحها و پروژه های شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در اداره منابع آب شهرستان گچساران تشکیل شد.

  جلسات
  1395/12/06

وجود آمار صحیح و به روز برای اِعمال مدیریت آینده نگر یک ضرورت است

با حضور معاون حفاظت و بهر برداری شرکت مدیریت منابع آب ایران، ششمین جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در سال 95، امروز در دفتر مدیرعامل این شرکت، برگزار شد.

  جلسات
  1395/08/12

برگزاری جلسه شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد

همزمان با هفته پدافند غیرعامل، جلسه شورای هماهنگی و انسجام بخشی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد، جهت بررسی مشکلات و مسایل بخش آب و برق استان و هم اندیشی در خصوص موضوعات مشترک، با حضور اعضاء، در شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

  جلسات
  1395/08/06

نشست مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با چند شرکت خارجی سرمایه گذار

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، جهت گفتگو و تبادل نظر و شناخت زمینه های همکاری با سرمایه گذاران خارجی و پیشبرد طرحهای این شرکت در سطح استان، نشست مشترکی را با کنسرسیوم همکاری uct,nemo,setti که در حوزه تأمین مالی و مدیریت پروژه ها فعالیت می کند، در محل این شرکت، برگزار کرد.

  جلسات
  1395/07/13

نشست مشترک مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با مدیران شرکت های فعال در طرح های آبی این استان

به منظور بررسی مسایل و مشکلات و همچنین هم اندیشی برای تسریع در اجرای طرح های شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به ویژه طرح آبرسانی به لیکک و روستاهای مسیر، مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در دفتر شرکت مشاور مهاب قدس در تهران، جلساتی را با مدیران این شرکت و همچنین شرکت پیمانکار طرح آبرسانی به شهر لیکک، برگزار کرد.

  جلسات
  1395/07/08

جلسه شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

با حضور مدیران عامل صنعت و آب و برق کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از معاونین و کارشناسان این صنعت، جلسه ای در شرکت توزیع نیروی برق، به منظور بررسی مشکلات موجود و همچنین هماهنگی های لازم برای سفر مشاور امور ایثارگران وزیر نیرو و هیأت همراه به این استان، برگزار شد.

  جلسات
  1395/04/15

برگزاری نشست مشترک شرکت آب منطقه ای و جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد

نشست مشترک شرکت آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، جهت گفتگو برای انجام مراحل نهایی تحویل و بهره برداری از پروژه آبرسانی به اراضی دشت امامزاده جعفر(ع) و ماهور باشت، و همچنین هم اندیشی درباره چگونگی پیشبرد اهداف طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در این منطقه، در دفتر مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

  جلسات
  1395/04/03

جلسه شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد، برگزار شد

با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، جلسه شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد، در شهرستان گچساران برگزار شد.

  جلسات
  1395/03/06

جلسه مشترک شرکت های آب منطقه ای و توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

با حضور معاون خدمات و امور مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در شرکت آب منطقه ای استان، جلسه مشترکی در خصوص چگونگی افزایش همکاری ها برگزار شد.

  جلسات
  1394/07/06
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 22
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 641
  • بازدید دیروز : 1,549
  • کل بازدید : 1,981,490
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/28 09:13:43
  • شناسه IP شما : 3.133.121.160

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :