|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بازدید معاون حفاظت و بهره برداری حوضه آبریز زهره_جراحی از طرح های کهگیلویه و بویراحمد

معاون حفاظت و بهره برداری حوضه آبریز زهره_جراحی و حوضه های جنوبی شرکت مدیریت منابع آب ایران در سفر سه روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد، از طرح های آبی در حال بهره برداری و در حال اجرا اعم از مهندسی رودخانه، تعادل بخشی، تاسیسات سد و شبکه های آبیاری در شهرستانهای کهگیلویه، چرام، باشت و گچساران، بازدید و با کارکنان ادارات منابع آب شهرستانهای، کهگیلویه، گچساران و باشت، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این بازدیدها که چندتن از کارشناسان حوضه آبریز زهره_جراحی شرکت مدیریت منابع آب ایران و همچنین معاون حفاظت و بهره برداری و تعدادی از مدیران ستادی و شهرستان های تابعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، محمد حسین منتظریون، معاون حفاظت و بهره برداری حوضه آبریز زهره جراحی، ضمن تقدیر از تلاش و عزم مجموعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و با تاکید بر اینکه اصل حفاظت و صیانت از منابع آبی و مدیریت صحیح آنها و اجرای دستورالعمل های بالادستی مهمترین اولویت های کاری تعریف شده است، اظهار داشت: توجه و برنامه ریزی برای کمک به توسعه مناطق مختلف را باید در کنار حفظ منابع آبی برای نسل های بعدی در نظر داشت.
منتظریون، گفت: تلاش و پیگیری های با انگیزه و دغدغه مند مدیریت و پرسنل شرکت آب منطقه ای و خصوصا چشم انداز آتی و برنامه ریزی های صورت گرفته در معاونت حفاظت و بهره برداری، ستودنی و قابل تقدیر و در عین حال عامل حرکت و پیشرفت و همچنین زمینه ساز نیل به اهداف این شرکت بوده و آینده روشنی پیش روی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، خواهد بود.
وی، افزود: قطعا ثمردهی اقدامات صورت گرفته، مرهون استمرار تلاش ها و پیگیری مسایل و مشکلات شرکت آب منطقه ای با همراهی و پشتیبانی مدیریت حوضه آبریز ستاد آب کشور است.
معاون حفاظت و بهره برداری حوضه آبریز زهره جراحی، بیان داشت: وجود منابع آب مطمئن و پایدار در استان و به ویژه با استفاده از آب تنظیم شده سد کوثر گچساران و تعریف پروژه های بزرگ و مهمی از جمله استفاده از توان شرکت های بهره برداری در مدیریت شبکه های آبیاری فعال استان، گامهای مهم و اساسی در زمینه وصول درآمدهای شرکت، ساماندهی فعالیت ها برای تولید و ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی فراهم می شود.
وی، با اشاره به اینکه حوزه حفاظت در خط مقدم خدمت رسانی است و بیشترین و اصلی ترین ارتباط با عامه مردم را دارد، اظهار داشت: یقینا صبر و حوصله و خدمت بی منت که شما عزیزان حوزه حفاظت تا کنون داشته اید و خواهید داشت، نشان افتخار مجموعه وزارت نیرو و مدیریت منابع آب ایران است.
همچنین، محسن ظهیر نژاد، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از حضور چندباره و پیگیری های معاون حفاظت و بهره برداری حوزه آبریز زهره جراحی در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: حضور مدیران ارشد مجموعه وزارت نیرو و مدیریت منابع آب ایران همواره دلگرمی، راهنمایی و حمایت کننده ما بوده و انتظار داریم تا کمبودها و مشکلات را با سرعت بیشتر و انشالله گستردگی بیشتر رفع و تعدیل کنند. ظهیر نژاد، گفت: همکاران بنده، خصوصا  در سطح ادارات شهرستانی با کمترین توقعات، بیشترین تلاش ها را داشته اند و درخواست هایی از جمله تسریع و کمک به تغییر وضعیت قراردادی خود در حیطه قوانین و‌ مقررات و همچنین تامین نیازهای زیرساختی اداری و یا فنی برای خدمت رسانی بهتر را دارند.
شایان ذکر است که این بازدیدها از طرح هایی همچون  ساماندهی رودخانه مارون در منطقه کلات و‌پیزک، تغذیه مصنوعی تنگ همگون و تنگ سپو و رپرگذاری رودخانه سور دهدشت در روز اول و بازدید از محل ساختمان غیرمجاز شهرداری گچساران بر روی کانال و آبراهه درون شهری که قبلاً تخریب شده، سد کوثر، عملیات اجرایی پروژه مهار توده سنگ و ریزش برداری سد کوثر، محل خط انتقال آب شرب به حومه شرقی خوزستان، شبکه آبیاری دشت لیشتر در روز دوم و طرح تغذیه مصنوعی ناصرآباد، بازدید از مرکز تحقیقات کشاورزی گچساران و طرح آبرسانی به دشت امامزاده جعفر(ع) در روز آخر انجام گرفت.

 

کد خبر: 1284
  تاریخ خبر : 1402/12/19
 مسئول روابط عمومی
 54
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 11
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 1,618
  • بازدید دیروز : 1,651
  • کل بازدید : 1,993,552
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/08 13:56:25
  • شناسه IP شما : 13.58.137.218

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :