|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نشست صمیمانه فرزندان شهدای صنعت آب کشور با مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران

در آستانه برگزاری مراسم بزرگداشت شهید عباسپور و شهدای صنعت آب و برق، نشست صمیمانه فرزندان شهدای صنعت آب کشور با مهندس حاج رسولیها، مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، روز چهارشنبه، هفتم مهر ماه 1395، در محل این شرکت، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و به نقل از شبکه خبری آب ایران، مهندس حاج رسولیها، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی به ویژه شهدای صنعت آب و برق کشور اظهار داشت: در کمتر کشوری آغاز یک جنگ گرامی داشته می شود، اما در کشور ما به دلیل نعماتی که این جنگ جدای از خسارت مادی و معنوی آن داشته است گرامی داشته می شود و این نعمت بزرگ فرهنگ استقامت و ایثار بوده است؛ به طوری که بسیاری از دستاوردها در مقاطع مختلف حاصل استقامت ما در جنگ تحمیلی بوده است.

وی افزود: این فرهنگ مقاومت باعث شده است که در مقابل بسیاری از توطئه های دشمن به ویژه به گفته مقام معظم رهبری در شرایط جنگ نرم ایستادگی کنیم

مدیر عــامل شرکت مدیــریت منابع آب ایران، اظهار داشت: این یادواره فرصتی برای گرامی داشت مقاومت ها در عرصه جنگ تحمیلی و بهره گیری از آن در قبال سایر توطئه های دشمنان است.

وی افزود: به تعبیر من کسانی که در جنگ های نرم افزاری و سخت افزاری شرکت می کنند و حضور می یابند افراد زیرک و باهوشی هستند که ترجیح دادند به جای مرگ در بستر به توفیق شهادت در دفاع مقدس نائل شوند و این افتخاری برای فرزندان و یادگاران این عزیزان است که من نیز توفیق همراهی با آنان در چندین عملیات را داشتم.

مهندس حاج رسولیها در ادامه گفت به مرور زمان همه چیز کهنه می شود جزء خون شهدا، از صدر اسلام تاکنون یاد و خاطره شهدا و سالار شهیدان نزد مردم به صورت خود جوش پاس داشته می شود. همواره بیرق شهدا برافراشته است. اگر چه زنده نگه داشتن یاد شهدا کار ساده ای نیست و ما که در این نسل هستیم باید خون شهدا را خصوصاً در شرایط حساس کنونی پاس بداریم.

مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم به ابتکار مهندس چیت چیان وزیر نیرو بوده است که خود نیز از خانواده شهداست، برگزاری این مراسم را افتخاری برای دولت یازدهم دانست

مهندس حاج رسولیها در ادامه سخنان خود به مباحث کلان و چالش های بخش آب اشاره کرد و خطاب به فرزندان شهدا اظهار داشت: اقداماتی برای غلبه بر چالش ها در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی تدوین شده که حضور پر رنگ شما در این برنامه می تواند برگ زرینی در سلسله اقدامات وزارت نیرو باشد، وزارت خانه ای که در دوران دفاع مقدس نیز با اعزام کاروان های تخصصی و انجام عملیات آبی و خاکی نقش پر رنگی ایفا نمود. مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران همچنین گفت: وزارت نیرو پس از جنگ تحمیلی تمام تلاش خود را در جهت خودکفایی صنعت آب به کار برد و به برکت خون این شهدا گام های موثری برداشته شد و در سدسازی به خودکفایی رسید.

وی همچنیــن به احداث سد دویـرج در استان ایلام که محل شهادت شهدای عملیات محرم و لشکر امام حسین است اشاره کرد و گفت: بخش اعظم این افتخارات به برکت خون این شهدا بوده است. 

مهندس حاج رسولیها در ادامه به تبیین نقش ولایت و رهبری در دوران دفاع مقدس و پس از آن اشاره کرد وگفت: پس از جنگ با حمایت ولایت، افتخارات بزرگی در بخش آب حاصل شد و پس از دوران سازندگی لازم بود که همان عزم در بخش مدیریت منابع آب و فعالیت های غیر سازه ای ادامه یابد و در مقطعی لازم بود که برای گذر از بحران از ولایت و رهبری مدد گرفته شود که در ابتدای مسئولیت بنده برنامه ای در چارچوب چالش های بخش آب کشورتدوین و تقدیم ایشان شد که بدون دستورات و رهنمودهای ایشان نمی توانستیم مسیر موفقی را در زمینه حل چالش های بخش آب کشور در زمینه صیانت از سفره های آب زیرزمینی و آب های مرزی طی کنیم، به طوری که با حمایت های ولایت در برنامه پنجم با افتتاح پنجاه سد رکورد سدسازی در برنامه های توسعه شکسته شد.

مهندس حاج رسولیها در پایان سخنان خود خطاب به فرزندان شهدا گفت: دلسرد نشوید. با جدیت و عزم بیشتر مسائل را پیگیری کنید و با کارتان نگاه های اشتباه را اصلاح کنید. وی با اشاره به مشکلات فرزندان شهدا گفت: پیگیر مشکلات شما خواهیم بود، اما شما باید یک سر و گردن بالاتر از سایر همکاران باشید. تلاش مضاعف کنید چرا که زیر ذره بین قضاوت دیگران هستید

شایان ذکر است پیش از سخنان مهندس حاج رسولیها، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی، دبیر شورای فرهنگی، مهندس حاجیلری معاون تحقیقات، منابع انسانی و پشتیبانی و آقای رفیعی مشاور امور ایثارگران به سخنرانی پرداختند

در بخش پایانی این برنامه، فرزندان شهدا به مشکلات خود اشاره کردند که توضیحات لازم ارائه شد

کد خبر: 386
  تاریخ خبر : 1395/07/11
 مسئول روابط عمومی
 839
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 27
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 2,047
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 2,009,337
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/11 08:25:58
  • شناسه IP شما : 3.135.216.174

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :