|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

پیام نوروزی مهندس محمد حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران

مهندس محمد حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران طی پیامی سال نو را به همکاران صنعت آب تبریک گفت.

مهندس محمد حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران طی پیامی سال نو را به همکاران صنعت آب تبریک گفت. در این پیام آمده است:  

به نام پروردگار بهار آفرین

همکاران گرانقدر بخش آب کشور

   بهار، به سان هرسال از راه می رسد تا طبیعت رخت کهنگی از تن درآورد و به سبزترین و خرم ترین جامه ها خود را بیاراید. در این آیین خجسته چه زیباست با طبیعت همراه شویم و در رستاخیز جهان هستی با مدد از آفریدگار این همه زیبایی، عزمی نو سازکنیم و طرحی نو دراندازیم.

   سالی که گذشت، سالی پرفراز و نشیب برای کشور ما بود. از نخستین روزهای بهار ۹۸ وقوع سیلاب های گسترده و مهیب، پهنه وسیعی از کشور را درنوردید و مردمان بخشهایی از سرزمینمان را در سختی و مشقت قرار داد. در این میان همکاران پرتلاش بخش آب کشور در شرکت مدیریت منابع آب ایران و شرکت های آب منطقه ای توانستند با کوشش شبانه روزی  و بهره گیری از دانش و تجارب خود و رصد مداوم میزان ذخایر و تنظیم خروجی سدها، بر این سیلاب کم سابقه فائق آیند و با آبگیری بیش از 80 درصد مخازن آب سد های کشور زمینه را برای رونق کشاورزی در کشورمان طی بهار و تابستان 98 فراهم آورند و از رنج و حرمان مردم کاسته و بی وقفه در مسیر آسایش و آرامشی پایدار ، تلاش نمایند.

   از دیگر دستاوردهای چشمگیر ما در سالی که گذشت، مشارکت موثر در پویش "#هر هفته: الف_ ب _ایران " بود و طرح های این شرکت که هرکدام نوید دهنده توسعه و شکوفایی اقتصادی بخشی از این سرزمین پهناور می باشند، در قالب مجموعه طرح های مختلف صنعت آب و برق در سراسر کشور افتتاح و به بهره برداری رسیدند. از جمله این طرح ها،  افتتاح 10 سد (5 سد ملی و 5 سد استانی) با حجم مخزن 142 میلیون متر مکعب، آبگیری2 سد ملی با حجم مخزن 140 میلیون متر مکعب و بهره برداری از 3260 هکتار شبکه آبیاری و زهکشی اصلی می باشد.

   در همین راستا و درسال جدید ،22 مارس روز جهانی آب، مصادف با سوم فروردین ماه به عنوان " آب، تغییر اقلیم، مسئولیت اجتماعی "  نام گذاری شده است و ما بر آنیم که با اجرای برنامه های سازگار با تغییر اقلیم بر هر دو چالش تغییر اقلیم یعنی سیلاب و خشکسالی که در یک دهه اخیر هر دو پدیده را به خوبی تجربه کرده ایم،  با آگاهی رسانی و مشارکت همگانی بیش از پیش با طبیعت همسو و هم نوا شویم.

   همچنین برخود وظیفه میدانم از طرف خانواده بزرگ صنعت آب کشور از کلیه کادر پزشکان، پرستاران و زحمتکشان عرصه نظام سلامت کشور که در این ایام برای مقابله با ویروس کرونا جانفشانی نموده و از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند، نهایت سپاس و قدردانی خود را اعلام نمایم و بفرموده مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) برای همه مدافعان سلامت که در این راه به رحمت خدا رفته اند و شهید خدمت محسوب می شوند، غفران اللهی و علو درجات را از ایزد منان طلب نمایم.

   در همین فرصت لازم می دانم، ضمن آرزوی شفای عاجل برای بیماران، از همه خانواده های محترم تقاضا نمایم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پیشگیرانه، مراقبت های لازم را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا معمول نمایند تا هر چه سریع تر این خطر از  کشور دور گردد و شاهد سلامتی و شادابی هموطنان عزیزمان باشیم.

   در پایان، اینجانب به تلاش های ارزنده مدیران و کارکنان پرتلاش بخش آب در تامین پایدار منابع آب، حفظ و صیانت از آن و حفاظت از جان و مال مردم در برابر سیلاب ارج نهاده و ضمن قدردانی از این زحمات، فرا رسیدن نوروز باستانی و بهار ۱۳۹۹ را به شما همکاران محترم بخش آب کشور و خانواده های گرامیتان در سراسر کشور تبریک می گویم و امیدوارم سال نو، سالی سرشار از سلامتی و آرامش برای ایران عزیز و ملت سربلندمان باشد

 

  

                                                                                                                                                محمد حاج رسولیها

                                                                                                                                                     بهار ۱۳۹۹ 

کد خبر: 850
  تاریخ خبر : 1398/12/27
 مسئول روابط عمومی
 408
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 16
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 2,892
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 2,010,182
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/11 08:25:58
  • شناسه IP شما : 3.137.192.3

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :