|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

تأکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع پدافند غیرعامل وظیفه ما را سنگین تر می کند

با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، رییس گروه مدیریت بحران و رییس گروه پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، جلسه مشترکی با کارگروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست، که اعضاء کارگروه پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای و تعدادی از کارشناسان پدافند استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند، پس از ارایه گزارشی که توسط دبیر کارگروه پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد از اقدامات انجام گرفته و برنامه های پیش بینی شده در حوزه پدافند غیرعامل در بخش آب استان صورت گرفت، معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تقدیر از حضور مدیران ستادی شرکت مدیریت منابع آب ایران در حوزه پدافند غیرعامل در این جلسه، بر اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بخاطر داشتن شرایط اقلیمی خاصی که دارد، اجرای موضوع پدافند غیرعامل در بخش های مختلف آن بسیار ضروری و دارای اهمیت است و از طرفی چون در بخش آب نیز جایگاه خاصی دارد، این موضوع، اهمیت پررنگ تری به خود می گیرد.

مهندس داوودی مهر؛ افزود: سد کوثر، یکی از مهمترین سدهای کشور است که در کهگیلویه و بویراحمد واقع است و آب شرب بیش از دو و نیم میلیون نفر را تأمین می کند و علاوه بر آن طرح ها و پروژه های مهم دیگری نیز در سطح استان در حال بهره برداری یا اجرا و مطالعه هستند که نیاز است به بحث اعتبارات مربوط برای اجرای موثر و گسترده پدافند غیرعامل برای آنها توجه ویژه ای شود.

وی همچنین بر مشخص شدن جایگاه ساختاری مجزا و مشخصی برای پدافند غیرعامل در سطح شرکت ها و به تبع آن پیشبرد بیشتر منویات مقام معظم رهبری و ضرورت های مربوط به این موضوع در سطح همه دستگاهها و بخصوص شرکت های آب منطقه ای تاکید کرد.

سپس، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر و با اشاره به روند رو به رشدی که شرکت آب منطقه ای در موضوع اجرای پدافند غیرعامل داشته، بیان کرد: خوشبختانه شرکت آب منطقه ای، جزء دستگاههای پویا و فعال در حوزه پدافند غیرعامل بوده و جلسات و دوره ها و اقدامات ارزنده ای را صورت داده که لازم است همینجا از مجموعه مدیریت و کارشناسان این شرکت تشکر کنم.

مومن نسب، افزود: از آنجا که رسالت مجموعه وزارت نیرو، تأمین خدمات پایدار است و در واقع ارایه خدمات در شرایط تهدید و بحران مطرح است، می طلبد که بحث پدافند غیرعامل را جدی تر و گسترده تر پیگیری کنیم و همانگونه که مقام معظم رهبری نیز بر اهمیت و ضرورت پدافند غیرعامل تأکیدات مکرری فرموده اند، برنامه ریزی ها و اقدامات دامنه دار و پایداری را باید انجام دهیم.

در ادامه، رییس گروه پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، گفت: آنچه از جلسات و گزارشات قبل و همچنین گزارش ارایه شده در این جلسه دریافت می شود، توجه جدی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به موضوع پدافند غیرعامل است و می توان چشم انداز خوبی را برای آن ترسیم کرد.

مهندس کاشی، با اشاره به اینکه تأکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع پدافند غیرعامل، وظیفه ما را در اجرای همه جانبه و اهمیت به آن دو چندان می کند، افزود: امیدوارم همچنان که هماهنگی لازم میان مدیران و کارشناسان این شرکت در رابطه با بحث پدافند غیرعامل وجود دارد، اقدامات و پیگیری های آتی را نیز مد نظر قرار دهند و همچنان شاهد اعمال مدیریت فرابخشی در بحث پدافند غیرعامل در بخش آب در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

وی اظهار داشت: بحث سطح بندی طرح ها اولین بار در شرکت مدیریت منابع آب ایران انجام گرفته که تاکنون حدود یک هزار طرح را شامل شده و از این تعداد، حدود 40 طرح، حساس تشخیص داده شده، که سد کوثر نیز جزء آنهاست.

سپس، رییس گروه پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، یکی از استانهای پر بارش و دارای منابع آبی بسیار مناسب و همچنین پتانسیل ها و شرایط جغرافیایی خاصی است و به همین دلیل ضرورت دارد که اقدامات مناسب برای بحث مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در سطوح مختلف اجرا شود.

مهندس روزخَش، افزود: توصیه می شود که هرچه زودتر بحث پهنه بندی را به صورت کامل انجام دهید تا مراحل بعدی آن پیش رود و همچنین موضوع اطلاع رسانی و آموزش عمومی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار در حریم رودخانه ها و تأسیسات آبی بیشتر از قبل مد نظر قرار گیرد.

کد خبر: 277
  تاریخ خبر : 1394/11/12
 مسئول روابط عمومی
 1175
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 14
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 451
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 2,020,346
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/16 11:53:38
  • شناسه IP شما : 18.224.95.38

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :