|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران: در نگهداری و بهره برداری از طرح های آبی، نقش کشاورزان را بیشتر کنیم

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، به همراه چندتن از مسئولان و مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد، روز گذشته، از تعدادی از طرح های آبی این استان بازدید و در ادامه، جلسه ای برای بررسی مشکلات این طرح ها و هم اندیشی درباره آنها تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در این بازدیدها که نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل و تعدادی از معاونین، مدیران و کارشناسان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار و بخشدار مرکزی گچساران و تعداد دیگری از مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند، روند و مراحل اجرای کارها و مشکلات و چالش های موجود طرح ها، از نزدیک مشاهده و پس از آن جلساتی برای هم اندیشی و تبادل نظر، در محل کارگاه طرح آبرسانی به امامزاده جعفر(ع) و در هتل پاسارگاد شهر گچساران تشکیل شد.

این گزارش می افزاید: در این جلسات، ابتدا مهندس داودی مهر، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، پس از خیرمقدم و تشکر از مهندس حاج رسولیها به جهت حضور وی در استان و توجه ویژه ای که به طرح های آبی کهگیلویه و بویراحمد داشته اند و همچنین از دکتر تاجگردون بخاطر پیگیری ها و دغدغه ای که درباره طرح های آبی استان علاوه بر طرح های شهرستانهای گچساران و باشت دارند، بر اجماع نظر و همفکری ستودنی ای که در بدنه مدیریتی و کارشناسی شرکت آب منطقه ای وجود دارد اشاره و بر پیگیری و به نتیجه رساندن طرح های آبی، خصوصا طرح هایی که دارای اولویت و ضرورت بیشتری هستند، تاکید کرد.

مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در ارتباط با حضور و نقش مردم، طرح آبرسانی به امامزاده جعفر(ع) را مثال زد و گفت: خوشبختانه مردم در اجرای این طرح، خصوصا مرحله لوله گذاری در زمینهای آنها، همکاری خوب و ارزشمندی داشتند و انشاله با وجود 7 تشکل آب برانی که در رابطه با این طرح ایجاد شده، نقش و حضور کشاورزان و بهره برداران عزیز، در امر بهره برداری، بیشتر و مستمرتر خواهد شد.

در ادامه، مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران، با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا در اجرای طرح ها، مراحل کار به صورت یکپارچه و پیوسته عمل شود و از جزیره ای و جداگانه عمل کردن بپرهیزیم، گفت: از هم اکنون باید در همه طرح ها، از جمله فاز دوم طرح آبرسانی به دشت امامزاده جعفر(ع)، این مهم، مد نظر قرار داده شود و در واقع مبحث بهره برداری را اولویت دهیم.

مهندس حاج رسولیها، افزود: آنچه که مهم است، دادن نقش و حضور پررنگ تر و اثرگذارتر به کشاورزان و بهره برداران در نگهداری و بهره برداری از طرح های آبی است که امیدوارم با برنامه ریزی های منظم و دقیقی که خواهید داشت، در این زمینه به خوبی عمل شود.

وی، با اظهار اینکه موضوع تسهیلگری را باید جدی گرفت، گفت: یکی از راههای تسریع در انجام کارها و کاهش هزینه ها، بحث تسهیلگری است که باید با توجه به بافت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مناطق مختلف، این موضوع را پیش برد و مطمئنا شاهد کارکردهای مثبت آن خواهیم بود.

همچنین، در این جلسات، دکتر تاجگردون، نماینده مردم شریف شهرستانهای گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، با تقدیر از تلاشهای شرکت آب منطقه ای در خدمت رسانی به مردم و با تاکید بر اتمام طرح های مهم و اولویت دار، گفت: فاز دوم طرح امامزاده جعغر(ع) که در سفر اخیر وزیر محترم نیرو آغاز شد، برای منطقه مهم و مورد تحول اقتصادی زندگی مردم خواهد شد و انتظار می رود در اجرای طرح و تامین لوازم و تجهیزات مورد نیاز با تامین و تصویب اعتبار طرح تسریع شود.

وی، افزود: اگرچه کمبود اعتبار وجود دارد ولیکن همه تلاش ما نمایندگان و طبیعتا مدیران ارشد وزارت، با توجه به اهمیت و جایگاه آب در توسعه بخش های مختلف و نیز یکی از شاخصه های امنیت کشور، دوچندان خواهد بود تا انشاله طرح های ضروری و اثرگذار، هرچه زودتر به بهره برداری برسد و از شما عزیزان نیز درخواست دارم تا هماهنگی های و برنامه ریزی های درون دستگاهی و میان دستگاهی را در سطوح استانی و ملی بیشتر کرده و و ما نیز آماده هر گونه کمک و همکاری ای که مقدور باشد هستیم که به یاری خداوند، با اجرای طرح های آبی اثرگذار مصداق واقعی اقتصاد مقاومتی به مردم تقدیم شود.

شایان ذکر است که در این جلسات، گزارشی توسط مهندس مصلح، عضو هیأت مدیره شرکت آب منطقه ای و نماینده مجری طرح ملی آبرسانی و زهکشی اراضی دشت لیشتر و خیرآباد و مهندس فخری زاده نماینده مجری طرح آبرسانی به اراضی امامزاده جعفر(ع) و ماهور باشت، درباره مراحل و روند انجام کارها و همچنین مشکلات و چالش های موجود این طرح ها ارایه شد.  

کد خبر: 367
  تاریخ خبر : 1395/06/13
 مسئول روابط عمومی
 776
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 17
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 819
  • بازدید دیروز : 5,521
  • کل بازدید : 2,001,094
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/08 13:56:25
  • شناسه IP شما : 3.145.119.199

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :