|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

نشست مشترک مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با مدیران شرکت های فعال در طرح های آبی این استان

به منظور بررسی مسایل و مشکلات و همچنین هم اندیشی برای تسریع در اجرای طرح های شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، به ویژه طرح آبرسانی به لیکک و روستاهای مسیر، مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در دفتر شرکت مشاور مهاب قدس در تهران، جلساتی را با مدیران این شرکت و همچنین شرکت پیمانکار طرح آبرسانی به شهر لیکک، برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، مهندس داودی مهر، مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، در اولین جلسه خود با مهندس ترکش دوز، مدیرعامل شرکت مشاور مهاب قدس و مدیر امور آب و فاضلاب این شرکت، برگزار کرد، ضمن تقدیر از تلاشها و توجهاتی که مجموعه مهاب قدس طی سالیان گذشته در اجرای طرح های مختلف در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد داشته، بیان کرد: شرایط استان ما بگونه ای است که باید در اجرای طرح ها، خصوصاً طرح آبرسانی به لیکک تسریع صورت گیرد و امیدواریم مجموعه مدیریتی شرکت مهاب قدس، همچنان مساعدت خود را داشته باشند.

وی، با اظهار اینکه شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه به دلیل بیکاری و خشکسالی، دارد خالی از سکنه می شود و مسائل اجتماعی زیادی را در پی داشته، افزود: طرح تأمین آب حدود 25 هزار هکتار از اراضی دهدشت غربی که در حال مطالعه است، می تواند دگرگونی و تغییرات مثبتی را در سطح منطقه و اشتغالزایی جوانان آن و در نتیجه جلوگیری از مهاجرت بی رویه از شهر دهدشت را باعث شود.

مهندس داودی مهر، گفت: طرح آبرسانی به شهر های دهدشت، سوق و لنده که الحمدالله موفق به اخذ مجوز ماده 215 برای آن شده ایم و جزء طرح های سفر ریاست محترم جمهوری به استان نیز قرار گرفته که همینجا از مشاور محترم این طرح انتظار می رود که اسناد مناقصه و همچنین نحوه واگذاری طرح و راهکارهای تأمین منابع مالی را ارائه نماید.

مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه قرارداد سامانه انتقال آب تنگ سرخ به یاسوج با شرکت مشاور مهاب قدس بسته شده، گفت: برای ما اطمینان خاطر زیادی ایجاد می کند در اینکه انشاالله به بهترین وضعیت و سریعترین زمان ممکن اجرا خواهد شد.

وی، با اشاره به محرومیت و توسعه نیافتگی شهرستان بهمئی، گفت: به اقتضای زمانی و مکانی، می طلبد تا همه ما تلاشها و امکانات مادی و معنوی خود را بکار ببریم و با توجه به اینکه طرح آبرسانی به لیکک پس از حدود یکسال وقفه و با تغییراتی که در عوامل آن صورت گرفته و فعالیت آن مجدداً آغاز شده و طبق قراردادی که با بانک پارسیان منعقد شده برای تهیه موارد مورد نیاز آن، از جمله لوله های انتقالی که حدود 23 میلیارد تومان می باشد، انشاءالله بزودی شاهد بهره برداری از آن باشیم.

در ادامه، مهندس ترکش دوز، مدیرعامل شرکت مشاور مهاب قدس، با ابراز خرسندی از دیدار با مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و پیگیری های وی برای پیشبرد طرح های آبی این استان، گفت: ما به کار جمعی اهمیت می دهیم و معتقدیم که جزء جمعی باید بجای جزء فردی وارد شده و عمل کند و در همه طرح های خود در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بر همین است که عمل کرده ایم و امیدواریم با تعامل مشترکی که مجموعه دستگاه های اجرایی استان خصوصاً شرکت آب منطقه ای با شرکت مهاب قدس ایجاد کرده و بیشتر نیز خواهد شد، زمینه همکاری های بیشتر و تسریع در اجرای طرح های این استان فراهم شود.

وی افزود: امروز، مطالعات اجتماعی زیست محیطی، بومی،، اقتصادی و حتی سیاسی و غیره، دارای اهمیت و ارزش بیشتری نسبت به سابق شده و لیکن مشکلات مالی، مانع بزرگ و مهمی بوده و شده که امیدوار هستیم با رایزنی ها و پیگیری های خوبی که شرکت آب منطقه ای با مدیران بالا دستی و همچنین با دستگاه های درون استانی خواهد داشت، بخش زیادی از این مشکلات، حل شده و مسیر مطالعات مربوط به طرح های بخش آب کهگیلویه و بویراحمد هموار شده و به نتیجه برسد تا انشاالله طرح های مربوطه بزودی اجرایی شود.

مهندس ترکش دوز، افزود: معتقدم خدمت به مناطق کمتر توسعه یافته از اولویت و ضرورت خاص و بیشتری برخوردار است و بر همین اساس نیز، شرکت مهاب قدس هرگونه همکاری و کمکی که بتواند با شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد خواهد داشت.

شایان ذکر است در جلسه دیگری که با حضور مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، مدیر امور آب و فاضلاب شرکت مهاب قدس، مدیرعامل شرکت پیمانکاری فعال در طرح آبرسانی به لیکک و مدیر طرح آبرسانی به لیکک برگزار شد، مهندس داودی مهر، مدیرعامل آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید مجدد بر شرایط خاص شهرستان بهمئی و مشکلات عدیده ای که مردم این منطقه دارند، خواستار توجه و تلاش بیشتر شرکت مشاور و شرکت پیمانکار فعال در این طرح شد و افزود: بنده نیز تلاش و مقدورات خود را برای پیشبرد این طرح بکار خواهم بست و به کمک و مساعدت شما عزیزان دلگرم هستم. و امیدوارم بتوانم با تعاملات بیشتر و ایجاد اعتماد متقابل، زمینه های رفع مشکلات را نیز فراهم کنم.

سپس مهندس نراقی، مدیر امور آب و فاضلاب شرکت مهاب قدس، با اشاره به اینکه این شرکت بیش از دو هزار کیلومتر لوله گذاری در سطح کشور در حال حاضر در دست اجرا دارد، گفت: لوله گذاری طرح آبرسانی به لیکک، بنابر محرومیت منطقه و ضرورت آبرسانی به مردم، در اولویت است و همه توان مشاوره ای خود را همچنان برای این طرح ارائه خواهیم داد.

همچنین، مهندس گوهرگانی، مدیرعامل شرکت پیمانکاری گوپله که طرح آبرسانی به لیکک را انجام می دهد، با اشاره به اینکه خدمت به مردم استانم برای ما وظیفه و افتخار است، افزود: توقع داریم تا مشکلاتی که برای این شرکت نسبت به تأمین مسائل مالی ایجاد شده را هرچه زودتر رفع کنید تا ما نیز بتوانیم خدمتی سریع تر و ماندگارتری را ارائه دهیم.

شایان ذکر است که در این جلسه، و بر اساس هم اندیشی صورت گرفته، مقرر شد پیمانکار، 12 کیلومتر لوله گذاری مرحله اول که لوله های آن نیز خریداری شده را اجرا کرده تا انشاالله وضعیت تملک و رفع معارضات بقیه مسیر، مشخص و حل و فصل شود.

کد خبر: 384
  تاریخ خبر : 1395/07/08
 مسئول روابط عمومی
 952
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 9
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 1,338
  • بازدید دیروز : 1,246
  • کل بازدید : 1,980,638
  • آخرین به روزرسانی : 1403/01/28 09:13:43
  • شناسه IP شما : 3.141.202.54

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :