|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

برگزاری گردهمایی مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت در کهگیلویه و بویراحمد

اولین گردهمایی یک روزه مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت در استان کهگیلویه و بویراحمد، توسط شرکت آب منطقه ای و با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان و با حضور محققین، پژوهشگران، اساتید و مدیران دستگاههای اجرایی استانی و شهرستانی در سالن آموزش و ترویج جهاد استان، برگزار شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1402/11/30

برگزاری گردهمایی مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت در کهگیلویه و بویراحمد

اولین گردهمایی مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت در کهگیلویه و بویراحمد توسط شرکت آب منطقه ای و با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان روز دوشنبه سی ام بهمن ماه از ساعت 9 تا 12 در سالن ترویج و آموزش جهاد کشاورزی استان برگزار می شود.

  تحقیقات و پژوهش
  1402/11/25

تجلیل از پژوهشگران برتر شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت هفته پژوهش و طی مراسمی و با حضور مدیرعامل و اعضای کمیته تحقیقات شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، از پژوهشگران برتر این شرکت در سطح استان، با اهدای لوح سپاس، تجلیل شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1402/10/20

برگزاری جلسه بررسی اولویت های پژوهشی بخش آب استان با همکاری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج

با حضور مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای و همچنین رییس و تعدادی از مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه یاسوج، جلسه ای جهت بررسی و هم اندیشی در خصوص اولویت های پژوهشی بخش آب در سال آینده، در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1401/10/18

برگزاری نشست مشترک شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه یاسوج

در راستای ایجاد هماهنگی و تفاهم بیشتر، نشست مشترک کمیته تحقیقات کاربردی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با رییس و مدیران دانشگاه یاسوج با حضور رییس گروه تحقیقات و پژوهش و نوآوری شرکت مدیریت منابع آب ایران در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1401/04/07

۵۷۰ هزار متر مکعب آب در طرح های تغذیه مصنوعی کهگیلویه و بویراحمد ذخیره شد

رییس گروه تحقیقات و پژوهش شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر بارندگی های امسال ۵۷۰ هزار متر مکعب آب در طرح های تغذیه مصنوعی استان ذخیره شده است

  تحقیقات و پژوهش
  1400/10/18

کسب عنوان پژوهشگر برتر توسط یکی از پرسنل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

سید ناصر بدیسار(مدیر هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد) در بیست و پنجمین همایش ارائه دستاوردهای پژوهشی صنعت آب کشور به عنوان پژوهشگر برتر در میان برگزیدگان پژوهشی صنعت آب کشور در سال 1400معرفی شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1400/09/24

گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد

به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران برتر درون دستگاهی شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، نشستی با حضور معاون امور اقتصادی و معاون امور عمرانی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرعامل و چندتن از معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای و تعدادی از اعضای کمیته تحقیق این شرکت، در سالن جلسات اتاق بازرگانی،صنایع و کشاورزی یاسوج، برگزار شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1400/09/23

برگزاری نشست مشترک شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد با دانشگاه یاسوج

در راستای هم اندیشی و زمینه سازی جهت گسترش تعاملات و همکاری های متقابل، نشستی با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از معاونین وی و اعضای کارگروه تحقیقات کاربردی این شرکت و همچنین رییس و تعدادی از اعضای هیأت علمی دانشگاه یاسوج در سالن جلسات این دانشگاه، برگزار شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1397/03/30

مقاله مشترک چندتن از کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در گردهمایی ملی علوم زمین ارایه شد

مقاله مشترک چندتن از کارکنان شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد، تحت عنوان ارزیابی و تعیین بیلان آبخوان دشت باشت با استفاده از سیستم جغرافیایی با رویکرد مخاطرات زمین شناختی، زمین شناسی مهندسی و زمین آبشناسی، در سی و پنجمین گردهمایی علوم زمین در شهر تهران، ارایه شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1395/12/04

ارایه مقاله کارشناس شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در همایش انجمن زمین شناسی ایران

مقاله مهندس مصلح، عضو هیأت مدیره شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مجری طرح ملی آبرسانی و زهکشی دشت لیشتر، با موضوع"ارزیابی کیفی آب زیرزمینی دشت باشت با استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی(GIS) " در بیستمین همایش انجمن زمین شناسی کشور که در تاریخ 16 تا 18 شهریورماه 1395 در دانشگاه تهران برگزار شد، ارایه و مورد استقبال شرکت کنندگان و همچنین رییس انجمن زمین شناسی کشور، قرار گرفت.

  تحقیقات و پژوهش
  1395/06/23

برگزاری همایش مشترک شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج

همایش مشترک علمی پژوهشی، به مناسبت هفته پژوهش، با مشارکت شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه یاسوج، روز چهارشنبه 25 آذرماه در سالن اجتماعات این دانشگاه و با حضور معاونین استاندار و چندتن از مسئولان استانی برگزار شد.

  تحقیقات و پژوهش
  1394/09/26
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 17
  • بیشترین بازدید همزمان : 267
  • بازدید امروز : 2,139
  • بازدید دیروز : 1,842
  • کل بازدید : 1,990,245
  • آخرین به روزرسانی : 1403/02/04 13:47:59
  • شناسه IP شما : 18.116.62.45

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : یاسوج –بلوار شهید مطهری، نرسیده به میدان جهاد شرکت سهامی آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد
  • کدپستی : 7591653446
  • تلفن : 07433334048
  • فاکس :
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :